The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skulle egentlig poste noen morsomme wow bilder.. Men ser ikke ut som forumet støtter TGA-bilder, noen som vet om man kan konvertere over til JPG el? Uansett, dette var bare helkomisk: Splinter Cell 3 - Jeg dro de over gelenderet (skrives det slik?). Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har mange bilder.. Enda ett fra SC3: Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Og enda ett skrytebilde fra SC3.. Jeg bare peiser på med bilder for å holde posten i live =) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Og enda ett bilde fra CS:S... Litt dumt at det blir så mange poster, men jeg har ikke noe webserver og legge bildene på, ei heller orker jeg å registrere meg på imageshack e.l. For bare be meg stoppe å poste eller slette... Endret 10. august 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vel... Vi har alle noe vi skulle sagt om Blizzard og wow. Mine ord er for ille, så bildet for tale hva jeg følte: Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Lock On : Modern Air Combact "Joa, disse nye flya er helt geniale... De trenger faktisk ikke noe pilot!" Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Siste bildet for i dag: "Kansje rockstar burde vurdert fysikk-motoren til GTA:SA enn gang til?" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Lock On : Modern Air Combact "Joa, disse nye flya er helt geniale... De trenger faktisk ikke noe pilot!" Hm. Du skjøt deg ut av flyet? Bilde av min "super"helt i City of Heroes. Er egentlig ikke super i det hele tatt, han har bare noen gadgets og et våpen. Endret 10. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Legg merke til taket i gangen på F.E.A.R.. Der de fotspora er.. Endret 10. august 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bloodrayne 2 Rett og slett konge spill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Scortech: Jeg sitter og *host*lAsTeR_nED*hark* spillet nå. Har gledet meg siden den sykt fete demoen. Er spilelt bra, skal jeg kjøpe det når det komemr ut i Europa. Mitt screenshot... Fra nyeste Garry's mod:¨ Merkelig nok blir bildene mine ALDRI like bra som de er i hodet mitt. Lenke til kommentar
wiking18 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) NFSU 2 Toyota Corolla bygde på den fra begynnelsen av Endret 10. august 2005 av wiking18 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg gidder aldri eller sjeldent aa vente paa at spillene skal komme til norge. Derfor bestiller jeg fra usa. Fy fy MeTa][iC Jeg har lastet ned den siste garry's mod men hva er det egentlig? Har ikke installert den ennaa, er redd den skal "fukke" half-life 2. Men kanskje etter litt mer info om den saa installerer jeg den kanskje.hehe Endret 10. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Garry's mod er ganske enkelt en historie-løs mod til HL2 hvor du kan gjøre alt mulig med karakterer og objekter fra Half-Life 2 og CSS. Du kan sette opp karakterer og objekter i de posisjonene du vil at de skal være i (mer eller mindre), så kan du ta bilder. Ikke så mye mer enn det. Det "fukker" ikke opp HL2. Ikke vær redd. Kommer med screen om to sekunder. EDIT: Laget en liten bildeserie i Garry's nå nettopp. Kaller den "Stille før stormen": EDIT2: Argh, Imageshack er føkka. Legger ut kun èt bilde da: Endret 10. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Her er mitt første bidrag fra Garry's mod. vil ta litt tid før jeg kommer inn i det. Har litt problemer med ting og tang.vel det kommer seg sikkert. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her er mitt andre bidrag fra Garry's Mod Dette er faktisk veldig artig og rote med dette. kommer seg nå. Brukte litt lenger tid på denne. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lock On : Modern Air Combact "Joa, disse nye flya er helt geniale... De trenger faktisk ikke noe pilot!" Hm. Du skjøt deg ut av flyet? Hehe, det skulle liksom være morsomt da............. Uansett, slik ser F.E.A.R ut hos meg, har faktisk ikke orket å stille noe på innstllingene, kjører på "auto-detect" med 6x AA og 8x AF. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Lock On : Modern Air Combact "Joa, disse nye flya er helt geniale... De trenger faktisk ikke noe pilot!" Hm. Du skjøt deg ut av flyet? Hehe, det skulle liksom være morsomt da............. Uansett, slik ser F.E.A.R ut hos meg, har faktisk ikke orket å stille noe på innstllingene, kjører på "auto-detect" med 6x AA og 8x AF. Så ikke ut som du har aa på det bildet..! RTW: Endret 11. juli 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå