Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må få minne på at det ikke skal postes innlegg uten bilde. Jeg slettet de to innleggene som brøt mot reglene for denne tråden. Hold dere til reglene, om det postes mange innlegg utenfor reglene vil denne tråden bli stengt. Forhåpentligvis var dette bare et lite feiltak, som ikke gjentas. Kos dere videre med å dele ut bilder og annet fra spill.

 

Hilsen Snorre :)

Lenke til kommentar

Noen shots fra SOF II:

 

Fulltreffer.

shot00205zi.th.jpg

 

Grafikken i SOF2 er helt utrolig bra, i allefall i forhold til at spillet er 3 år gammelt!

shot00227rx.th.jpg

 

Det som var igjen etter 4 uheldige rebeller i et hus etter at jeg lempet en granat inn der.

shot00282zx.th.jpg

 

Vold, vold og atter vold! :p

shot00296hj.th.jpg

 

Her blir jeg transportert inn i jungelen i et Huey helikopter.

shot00276yj.th.jpg

 

Good old Sam. :)

shot00342vu.th.jpg

 

EDIT:

Noen flere biler, samme spill.

 

Da jeg fjerna arma hans døde han ikke, men fikk panikk, så jeg måtte fjerne hodet hans (mannen kunne jo ikke lide!):

shot00321ru.th.jpg

 

Jeg møtte på en fiende på andre siden av et vindu. Da jeg skjøt han fikk han tydelig vis en masse glassbiter inn i foten. Han sto der og hadde det vondt før han ramla død om på bakken (han andre fyren har litt "hodepine")

shot00339ie.th.jpg

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Muligheten til å få skutt glassbiter inn i føttene til folk slik mener jeg alltid har vært mulig. :hmm:

 

Uansett spiller jeg med nyeste versjon, "SOF 2 Gold". Bare søk på Google så finner du den nok. :)

 

Bilde fra STALKER:

Ikke jeg som har tatt det, men det må vises like vel.

Liker veldig godt detaljene på våpnene. Våpnene er ikke sånn som i mange andre spill, glatte og fine.

Her er de slitt, rustet og ripete. Skikkelig kult.

Lenke til kommentar

Til dere som nevnte Sof2. Kom dere på og spill multiplayer. Kom til Gameservers 4 - Demolition så er det gøy og et lite community:)

 

Sof-"samfunnet" dør sakte, men sikkert ut så det er bare bra om fler begynner å spille det.

 

Får vel slenge med et screenshot, hmm, fra GTA :)

 

sp32200506202135364ab.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...