Gunfreak Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Chad Henry er honorable 8mb.video-keu-vPNvjkqc.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar The Many Henries fra mine 14 timer så langt 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Before training 8mb.video-x0u-AdZtLBnB.mp4 After training 8mb.video-Ykk-ZHaAEU9x.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar My favorite dynamic power couple, hvert på eventyr med disse gamble gubbene, alt for å komme seg unna bryllups planlegging. Håper de overlever spillet, da det er to kule gubber. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Armor works 8mb.video-Slq-S5fX96pX.mp4 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Etter å ha kommet til kapittel 4 i Black Myth Wukong er hjernen døsig så i kveld er det Victoria 3. Håpet er få skikk på Persia. Har totalt spilt 71,8 timer, men i sann Paradox ånd så er jeg vel på et ok nivå etter 500 timer. Så dette spillet er vel et slags test spill. Endret 14. februar av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet mandag kl 17:30 Del Skrevet mandag kl 17:30 Min første "brutality" kill. Tok bare over et døgn Kc2 short 2 light .mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet tirsdag kl 22:03 Del Skrevet tirsdag kl 22:03 Ny knippe med Henry i løpet av sånn 14 timer 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet torsdag kl 20:30 Del Skrevet torsdag kl 20:30 40 timer i Kingdom Come 2, og fremdeles ikke halveis. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Ikke et syn man vil vokne opp til på mårraen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå