Ryuuou Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Jeg må lage en ny der jeg klarer den. Har ikke hatt tid eller giddet enda. PS:Youtube brukeren er meg så det ikke er noen tvil. Endret 15. januar av Ryuuou Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Tror dette er Ukrainsk dev spill. Ihvertfall russisk språkelig land(Polen,Russland,Hvitrussland,Ukraina etc). Liker disse spillene. Grafikken er ikke helt topp men det funker. Tror jeg skal lage en ny med 2k/4k res. Endret 15. januar av Ryuuou Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Hallo 8mb.video-Jup-1yDqnmLj.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar En hard dag for RAF Lympne i 1940 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Observer Mainframe.mp4 Fra Observer eller Observer Redux. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Fra Fatal Frame II Wii Edition(JP) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Frekke tyskerne forstyrrer trening min. 8mb.video-JfO-YwII9l9o.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Dere ser riktig Crysis 1 i VR 8mb.video-E9k-jCW0ci8H.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Mer Crysis 8mb.video-QnR-42tCuyuF.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Mer jungel kamp i vr i Cysis 1 8mb.video-7z5-BPO6cDSv.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Hvordan man IKKE skal lande en Harrier 8mb.video-Iod-tKDLEYvD.mp4 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ryuuou skrev (På 22.1.2025 den 8.28): Fra Fatal Frame II Wii Edition(JP) Ha! Jeg har den versjonen i PAL format Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Er absolutt ikke god i Crysis. Men kommer meg videre. 8mb.video-4Hg-UFHf6JN6.mp4 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Gunfreak skrev (13 minutter siden): Er absolutt ikke god i Crysis. Men kommer meg videre. 8mb.video-4Hg-UFHf6JN6.mp4 Ja. Variasjon er sunt. For å si det mildt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Death of a Stuka 8mb.video-TNv-Hb7dJdig.mp4 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Min første header for Kingdome come II, litt amatør lek med photshop. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar This is a proper siege this is 8mb.video-kfh-ampmdtNH.mp4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå