Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny DCS patch. Det jeg gledet meg mest til var nye sommer teksturer til Kola kartet. Store forbedringer. Fremdeles er teksturene lav oppløsning når du kommer nærme. Men i stedet for å fly 5000 meter over bakken for å ikke merke det, holder det nå med kanskje 1000 meter. Fargene er også mye bedre. Både på de grønne delene men også fjellene. 

De relativt lyse fjellene har fått en mørkere farge med lysere grått innimellom.

En rask hopp mellom Bodø og Kiruna.

FB_IMG_1727899826072.jpg

FB_IMG_1727899829342.jpg

FB_IMG_1727899831771.jpg

FB_IMG_1727899834447.jpg

FB_IMG_1727899836777.jpg

FB_IMG_1727899839073.jpg

FB_IMG_1727899841322.jpg

FB_IMG_1727899843165.jpg

FB_IMG_1727899845263.jpg

FB_IMG_1727899847259.jpg

FB_IMG_1727899849608.jpg

FB_IMG_1727899851511.jpg

FB_IMG_1727899854093.jpg

FB_IMG_1727899856190.jpg

FB_IMG_1727899858580.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3

Sten en Qunari fra Dragon Age: Origins. Ser litt litt mindre "beist"-aktig ut enn Iron Bull. :ph34r:
2024-11-22_1613_1.thumb.png.2865c8022cc2fea6ce4e2f064424ecaa.png

Han skal frigjøres snart :D 

Lenke til kommentar

Er ikke så ofte jeg fly WW2 IL2. Er ikke noe fan av grafikken og lyden. Og mangler en del i realisme. Men DCS WW2 er litt fucked om dagen. Så er ikke så mye annet å gjøre. 

Så tenkte jeg skulle spille en av det scripta kampanjene. For bedre innlevelse. Kampanjen følger 356th fighter group. Som var en del av 9th airforce. Mens 8th Airforce var det strategiske som fløy bombefly og eskorte fly langt av gårde for å bombe fabrikker og jernbaner med tusenvis av bomber. Så var 9th airforce det taktiske. De fløy kortere oppdrag til Frankrike før invasjonen og bombet mindre mål med jagerfly. Så fort invasjonen skjedde ble oppgavene ders å gi luft støtte til bakke tropper og ta ut mål bak fiendens linjer.

Kampanjen følger en del av gruppen mens de gjør jobben sin i Nederland, Belgia og Tyskland fra Oktober 44 til Januar 45. I motsetning til career mode eller online. Har karen gjort jobben sin. Man starter flyet og kjører det til rullebanen, med custom radio stemmer. Lastebiler og fly kjører rundt og fly står parkert. Så det føles litt som en DCS kampanje, bortsett fra at man har mye mindre man kan gjøre med IL2 mission editor enn i DCS. Så spillet holder tilbake hva man kan gjøre. Han som lagde denne Kampanjen jobber vist med en prequel som bruker DCS, det er samme enhet, men man kjemper da ved Normandie, sommeren 44. Med tanke på hvor mye bedre DCS sin editor er.  Blir det spennende å se hva han får til.

Dette er andre oppdrag (første er bare å fly fra A til B. ) vi skal fly et typisk interdicion oppdrag(ødelegge fiendens materiell og forskningen bak deres linjer) tusenvis på tusenvis av lastebiler må brukes for å frakte ammo, drivstoff og mat til tropper 

Etter en 20 minutters fly tur, blir vi beskutt av luftvernskanoner. Min flight lead så ikke ut til å ense ekskursjonene rundt oss. Han finner en gruppe kjøretøy og slipper bomber på de og tar ut noen lastebiler. 

Jeg ser en lav kaliber luftvernskanon fyrer av mot flere fly i lufta og jeg fyrer av med mittraliøsene mine. Med 8 .50 cal mittraliøser forsvinner kanonen fra jordas overflate fort.

Ser ser langs noen tær er det en depot. Noe natting cammo, folk og lastebiler. Siden de er spredt langs trekanten er de et avlangt mål. Siden jeg er elendig med bomber. Virker dette greit. Et avlangt mål er lettere å treffe en feks er lite rundt mål som en tanks. Jeg slipper mine to bomber med ca. Et sekund mellomrom. 

Første bomben bommer. Men andre treffer midt oppi ammoen, som forsetter og eksplodere. Og tar med seg tonnevis med ammo og 4 lastebiler.

Flight lead sier vi skal hjem. Men på veien ut av området plaffer jeg en lastebil. Jeg har sikkert 2500 skudd igjen. Men sjefen vil hjem.

En av de 4 flyene i vår formasjon blir truffet av flak. Men Jugen er solid. 20 minutter til og vi er hjemme. Og alle 4 overlevde.

Så totalt 50 minutter. Hvor bare ca 5 minutter var over målet. Resten var ta av. Frem og tilbake og landing.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siste patch i DCS kom også med en remaster av F-5E, en av de eldre flyene i DCS. Den har fått div fixes av gamle bugs og unøyaktigheter i flight model. 

Om du også betalte 100kr. Får du ny ekstern 3d model, nye externe teksturer, ny 3d cockpit og nye cockpit teksturer, ny pilot model.

F-5 hadde originalt mange liveries. Men med ny 3d model og teksturer passer ikke de. Heldigvis hadde vi flaks og en av de få nye liveries som kom med remaster var norsk.

Hun er en treigis når du laster henne opp. Men med bare to Sidewinders greide jeg å klatre til 10 000 meter samtidig som jeg akselererte forbi Mach 1. Og ved 10 00å meter med full burner. Fikk jeg den opp i nesten Mach 1.6 (som er offisiell toppfart) men ble med 1.5+++.

Turen tilbake til Bodø gikk i hverfall fort.

F-5.jpg

F-52.jpg

F-53.jpg

F-54.jpg

F-55.jpg

F-56.jpg

F-57.jpg

F-58.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...