Dan-Levi Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Min nylig spawnede karakter i fra Scum gameplay i kveld. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Hilste på mange koselige zombier i RE2 remake VR mod. 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Spilte litt Star Citizen og fikk tilfeldigvis et blinkskudd. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Harrier gjør Combat Air Patrol over Irak i 1992 DCS 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Alle som har hørt om Harrier Jump Jet vet jo at det som gjør den spesiel er at den kan ta av rett opp og ned. Men er ikke helt så lett. Skal flyet ta av med en brukbar last med våpen og drivstoff. Trenger den en rullebane, den kan være ganske kort bare sånn 100-150 meter. I dette oppdraget er vi i en fiktiv WW3 på 80 tallet. Sentral Europa er en slagmark. Noen sovjetiske mekaniset infanteri er på vei mot vår provisoriske base. For å lette vertikalt, har jeg bare 1 varmesøkende missiler, 2 klasebomber og bare 800kg drivstoff (i stede for de 3400kg det kan ha) jeg slår på vannet som jeg har 200kg av for å kjøle motoren når jeg tar den over 100%, noe jeg må for å få flyet i lufta. Jeg jobber med motoren og dysene og får lurt flyet opp i lufta. Bare å ta av har kostet meg ca. 120kg vann og 100kg drivstoff. Heldigvis er det kort vei til fienden. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Norske F16 må redde noen US Marines fra et bakholdsangrep. Så naturlig nok ender det med en Queen musikk video. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Prøver å overleve Hard Bullet, et treff og jeg er ute, selv med bare 10 fiender var det umulig for meg, frem til jeg tok brukte ACME løsnigen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Sovjetunionen prøver seg i 1981 på å fly over norske grensa, men 4 helt nye F16 og noen Amerikanske F-14 stopper de. Old school close in dogfights Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai F-4 Phantom II skulle bli sluppet i dag, men så klart greide ikke ED å nå en deadline de selv hadde satt flere uker siden. Så jeg tok ut min frustrasjon på en Su27. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni To close for guns, using smaller guns Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni DCS er egentlig ikke et base bygge spill. Men det kan være det også. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Når man gjør litt Close Air Support og halve byen tar fyr.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå