Schreiber Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Begynner å mislike AC: Odyssey ganske mye. Her har jeg fått rimelig rå rustning og hjelm de første timene, men nå da jeg har fått den styggeste rustningen og hjelmen jeg har sett, er det jo selvfølgelig det jeg blir sittende med. Har ikke fått ny rustning eller hjelm på flere timer. Fant endelig en ny blacksmith, men så klart har han bare andre hjelmer av samme type jeg har nå. FFS... Elder Scrolls Online hadde nylig en liten public event, der vi som community måtte finne diverse steder på Summerset for et achivement. Disse ble så lagt sammen, og vi ville få en bonus på tre milepæler. Fikk 33% av spillernde dette achivementet ville vi få et gratis kjæledyr. Fikk 66% det, ville vi få en gratis hest. Fikk alle det, skulle vi få en villa hver. Sa de. Vel, vi var oppe i 100%, og "villaen" ble levert ut i dag... Var ikke helt dette jeg forventet, men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Prøvde å ta stealth kill på en spartaner. Det gikk ikke helt etter planen, for å si det sånn. (legg også merke til blacksmithen i bakgrunnen. Not a single fuck was given that day.) Endret 12. oktober 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Tja... Så satt vi her da... noen tusen lysår fra nærmeste bebodde planet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Ikke spør... Endret 14. oktober 2018 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Kom over en fantastisk soloppgang så måtte bare leke meg litt med fotomodusen i hvert fall. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Var hos en blacksmith og kjøpte meg enhjørning. Aner ikke hva som var morsomt. At disse to soldatene sloss mot griser, eller at grisene vant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Prepar3d 4.3 Endret 16. oktober 2018 av MartinF Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Lekte meg litt med character creator i Soul Calibur VI. Den er ikke fullt så dypt som jeg hadde håpet, men funker flott likevel. Våpnet for øvrig fra Tira, som selges som DLC til en femtilapp. Og så har vi jo Assassin's Creed, så klart. Mye av det samme som før der i gården. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 To bilder fra Black Ops 4 sin zombie mode på pc. Dette er modusen jeg har brukt mest tid på i BO4 til nu og har kjempekost meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Litt romantikk mellom all nedslaktingen har man tid til. Fly som Ikaros, sa de. Skulle tenkt gjennom hvem Ikaros var, tenkte hun to sekunder for sent. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Dette er hvorfor du ikke leier vakter på tilbud. Bare snu ryggen til bjørnen, du. De andre klarer seg helt fint alene. Tror jeg. Det var dette med tilbudsvakter... There's no such things as overkill... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Gamle legender var kanskje ikke fullt så oppskrytte og glamorøse som historiebøkene sier. (spoiler fra AC: Odyssey) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Er noen merkelige steder i AC: Odyssey. Litt fremskritt gjør man da. Første sage tatt. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Noen gamle screens jeg hadde på Steam accounten min. Fra the Elder Scrolls IV: Oblivion, etter å ha pumpa spillet fullt av mods fant jeg denne stakkars fyren som ser ut til å ha gått gjennom gammelt treverk og satt fast beina. Noe ser ut til å ha gått veldig galt med karakteren min også.. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke satte rasen min til "eldritch abomination". Fra Subnautica, jeg satte opp en liten utpost nær kanten av kartet så jeg kunne (nogenlunde) trygt observere Reaper Leviathanen i bakgrunnen. Også fra Subnautica, det ser ut som Seamoth'en min ble plukka opp skjevt eller noe slik at spillet ikke skjønner at den er docked, dermed ble både den og docken ubrukbar. Fra the Hunter: Call of the Wild, observerte en bjørn gå forbi på ganske nært hold mens jeg satt gjemt i høyt gress. Fra Siralim 2, jeg greide å så godt som softlocke spillet ved å ende i en kamp hvor fienden stunner hele party mitt og en av mine creatures også passivt healer partyet mitt hver runde så ingen av oss kommer noen vei. Når kamper har tatt en stund stiger prosenten damage som blir gjort sakte (med ti prosent hver gang hvis jeg husker riktig), så at den her har stigi med 80 prosent burde si litt om hvor lenge dette hadde pågått. Endret 2. november 2018 av xDominiel Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Leker meg litt med photo mod'en til Vermintide 2. (Halloween i spillet for tida, med gresskar og ekstra spooky lyssetting) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Red Dead Redemption 2 XboxOneX Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Call of Cthulhu (PS4) Grafisk er dette ikke all verden, og spesielt ansiktsanimasjonene ser rimelig tvilsomme ut til tider. Gameplayet minner en god del om f.eks Life is strange, bare i førsteperson, og satt til Lovecraft-universet. I god Lovecraft-stil starter det også tregt, men tar seg betraktelig opp etterhvert. Anbefales. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Fallout 76 PS4 Pro Hva er verst? At verden er ødelagt, eller at de la whiskyen i kjøleskapet? Idiotene fortjente å dø. De fortjerer smerte. Satt meg ned og spilte litt på en gitar, da en annen spiller jeg aldri har sett før eller siden dukket opp og begynte å spille banjo. Co-op. You're doing it right. Det er ikke menneskelige NPCer her, men NPCer er det. Til og med historie. Dette er nok mye mer tradisjonelt Fallout enn mange tør innrømme. Blir jo helt utslitt av den quest loggen. Dette er bare en tidlig start på campen min. Prestert å lage den så utilgjengelig at jeg ikke kan bruke fast travel dit. Havner et sted i nærheten, og må klatre en del for å komme hit. Men til gjengjeld blir jeg neppe forstyrret her. Ikke at det er så mange som kan forstyrre meg. Har blitt noen timer, og ser sjelden andre spillere annet enn i områder med quests, og selv da kan de stort sett overses. Var en tulling som var helt besatt på å skyte meg, men jeg ga blaffen og spaserte rolig vekk. Siden jeg ikke sloss tilbake var jeg ikke i PvP modus, og da tok jeg nesten ikke skade i det hele tatt. Tvungen PvP burde ikke være noe problem, med andr ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå