MR SPEED Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Prey2, satt det spillet på vent. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Så mye slit for å bli Machinist lvl 70. Helt klart verdt det. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 På tide med en ny gjennomspilling av Witcher 3. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Sea of Thieves : The Hungering Deep 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Spill fra vesten: "Alkohol i spillet! BAAAAAAAANNLYYYYS!" Spill fra Japan: "Fordeler og ulemper med å drikke deg dritings." Burde være en liten detalj, men liker at man kan plukke opp alt mulig og bruke det som våpen. Klarte faktisk å sende en fyr med hodet først inn i et butikkvindu. Noe å tenke på, GTA? Kanskje litt liten skala i forhold til GTA, men mye, mye mer detaljert og levende by. Digger den. Endret 30. mai 2018 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 State of Decay 2 (Xbone) Er vel bare å traske i vei til man finner noe å gjøre. Stealth - you're doing it wrong Ble litt lettere å slakte zombier da jeg fant en bil med plog. Den ble godt brukt, for å si det sånn. Jaja, har da bra lommelykt, i det minste. Mange overlevende legger fra seg små beskjeder med tips om å overleve, hvor man finner ressursser og andre nyttinge ting. Andre... not so much. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Sushi Striker: Way of the Sushido (Switch) Battle Chasers: Nightwar (Switch) Nei, strengt tatt tror jeg ikke noen vil vite... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Elder Scrolls Online: Morrowind (PS4 Pro med 4K bilde) Mener å huske jeg spilte et online rollespill en gang i tiden hvor vi ikke hadde mulighet til å fiske. Mulig det bare var en drøm. Vanligvis gir jeg blaffen i grafikk, men noen spill ser vanvittig vakre ut. At det er i Morrowind skader absolutt ikke. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Jurassic World: Evolution (PS4) So it begins... Søt liten sak. Ville jo ikke vært Jurassic Park uten en dinosaur på rømmen. Av en eller annen grunn stoler jeg ikke helt på han her... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Finding Dory: Check. Finding Nemo neste? Testet The Crew 2 betaen i dag. Lover meget bra så langt. Var litt skeptisk til kontrollene på fly og båt, men å fly under en bro gikk helt fint. Houston, we have lift off! Houston... we have a problem.... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Directional Hipster. Når å fly rett vei er for mainstream. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 The Crew 2 Open Beta Xbox One X 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Dark Brotherhood Rule #1: Make it look like an accident... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Hadde jeg vært en superhelt, hadde superkraften min vært å kuke det til uansett. Hvem andre klarer å kjøre gjennom en skog på en dirtbike og kræsje i en bjørn? Hadde en bil oppe i småpene 341km/t på en vanlig vei. Bare litt trimming nå, så kanskje jeg klarer 350km/t i løpet av helgen. Alltid litt mer å strekke seg etter. Fikk beskjed om å gjenskape en scene fra E.T. som måtte inkludere en sykke, et hopp og månen. Tror jeg fikk det ganske brukbart til. Endret 29. juni 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Garasjen begynner å komme seg. Holy boat crew, Batman! Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Gamle Unreal i 4K 128xAA mode. Viser jo at mye av spillet er jo en god config. Ellers er det jo like lenge siden jeg brøy meg mye om spill egentlig. Endret 4. juli 2018 av Nit-0.0 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Av og til vet man bare at det blir en "sånn" dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå