Schreiber Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Alltids morsomt å få hjelp fra litt uventet hold. Elsker flammene i Far Cry-spillene. Idiot gjemte seg inne i låven, og jeg har noen molotov cocktails. Da måtte det jo ende slik. Morsomt at kultfolkene jakter på rebellene over alt, inkludert i luften. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Du vet du er i redneck county når en fangetransport blir angrepet av to elger på en gang. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Jeg tror Sea of Thieves spiller meg et puss.... 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Og da var man Red Mage level 70, og har fullført alt av class quests. Så var det å finne en ny klasse å leke med. Aner ikke helt hvilken. Samurai, dragoon, summoner, monk, machinist, black mage, white mage... så mange muligheter. Spesielt morsomt at jeg ikke trenger å bytte karakter for det heller. Er bare å velge klasse fra listen, så kan jeg skifte omtrent hvor som helst og når som helst. Utrolig kjekt system andre spill absolutt burde lære av. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Dro fram en gammel klassiker. Settlers 4 av Bluebyte. 3 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Warhammer: Vermintide 2, altid lurt på hva som skjer om man setter "blood decals" på 200, lurer ikke mer nå Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Fortsetter turen gjennom Final Fantasy XIV. Begynner å bli lei av å traske på land, så da går tiden til havet. Nydelig solskinnsdag i havnebyen. Å fly er for mainstream. Jeg foretrekker å ri under vann. La nå WoW få ha de teite kung fu pandaene sine. Jeg har ninjaskilpadder. Greit, vannet var vått, og jeg ville tørke meg. Men dette var i varmeste laget... Jeg pleier å si jeg er machnist fordi de har tøffe skytevåpen. Ikke si til noen at jeg er machnist fordi jeg kan gjemme meg for sånne som han her... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Da jeg gikk og la meg i går kveld satte jeg de tre reservene i skvadronen min til å trene. Da jeg sjekket innom i dag hadde to stykker stukket av. Bare Toragana var igjen. Jævla streber. Det var bedre. Work it, bitches! For øvrig genialt system. Kort sagt får man etterhvert en liten skvadron med AI karakterer man kan dra med seg inn i en del dungeons. Dette gir oss mulighet til å trene på "ekte" dungeons med tre AI medhjelpere. Riktignok er det et relativt lite utvalg av dungeons å velge i, men likevel. Endret 12. april 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
OmniStat Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Asiatisk hore fra Fallout 4. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Duck hunt. You're doing it wrong. Ikke spise vennene mine, Peaches! Fyyyyy! Tror ikke jeg tenkte helt gjennom dette med å ha en kjælepuma. Indre konlikt? Eksistensinell krise? Hun er vakker, men også søsteren min. Skal, skal ikke... 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Et lite gjensyn med JPOG aka Jurassic Park: Operation Genesis,i påvente av Jurassic World Evolution blir lansert 12 juni, Det begynner å bli en 15 år siden sist jeg satt å spilte dette på første generasjon Xbox. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 For fans av old-school Final Fantasy, si hei til Cloud of Darkness (fra FF3). Litt uventet en av de mest idiotiske sistebossene i et Final Fantasy skulle dukke opp i et raid i FFXIV, men pytt. Morsom kamp var det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Verdens beste spill. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 YAKUZA 6 (PS4) Byen er nok mindre enn i GTA, men jeg har alltid tatt kvalitet foran kvantitet. Dette er en grunn hvorfor. Nytt land, nytt språk, nye skikker. Men samme junk food restaurant. Rart det der. Yoga. You're doing it wrong. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Mange spill skryter av store bosser. Naive tullinger. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Fortsatt overrasket over hvor ekstremt bra det spillet her ser ut selv på en standard PS4 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Elsker å surre rundt i Montana. Man vet aldri helt hva man kan finne. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Når man er litt lei tutorials... Hurk, the man of mysteries. Hvordan han har klart det der er en gåte jeg strengt tatt ikke vil vite svaret på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå