Schreiber Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Lyst på et nytt sjekketriks? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Mod 1295 som bygger på Mod 1212 til Attila total war. Er ikke sikker på om det faktisk er en god mod eller ikke, da det er ekstremt frusterende å spille kampanjen. Du starter uten noe hær og du har ikke mer penger enn til kanskje 20 enheter, mens fienden bare spamer hærer, du blir også noen ganger uber gangbanga, Jeg driver å sliter med wales når jeg endelig begynner å få hasen på wales. tar 5!! andre faksjoner å ærklærer krig mot meg i løpet av en turn, Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Noen bilder fra Starbound-prosjektet mitt for tiden. En god del work-in-progress både med selve byggingen og møbleringen, og dette viser bare litt av det som er bygget da ting strekker seg både bredt og dypt over en halv medium-sized planet. Siste bildet er bare ship-AI'en sin reaksjon på at jeg teleporterte ned på en gassplanet 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Takk, GlaDOS. Very simple indeed. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Noen bilder fra Forza 7, nok det peneste bilspillet en får fatt på i dag. Det er en liten bug når du spiller på ultrawide som gjør at "kamera" instillingenne blir med på bildene, men det for dere leve over F40en ut på tur i alpene. F40 litt sidelengs Enda mer sidelengs Ferrari på en liten luftetur rundt nordsløyfa Drømmebilen mazda 787b på et mørkt vått løp En sliten og lettere skadet 787b ved enden på et langt endurance løp. Endret 10. januar 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Dagens økt i Fire Emblem Warriors. Fine hesten. Lite gruppebilde før vi denger sistebossen i historien. Captain Overkill i aksjon. Av og til vet man bare at man kanskje har spilt litt for mye. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Min Henry fra Kingdom Come Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Metal Gear Survive (PS4) Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) - Endret 24. mars 2018 av Mithridates VI Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 White Day (remake) på Steam Sword Art Online: Fatal Bullet på Steam Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Final Fantasy XIV Alt er større i Texas. Mye større. Teit hatt? Check. Alt for store briller? Check. Red Mage, it is. Endret 25. mars 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen slemme tyskere sprengte Cromwellen min, Så som hevn sendte jeg inn over et dusin Sherman Firefllies, Sherman Vs og Stuarts. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Moderatormelding Minner om at trådens tittel sier "Ingen poster uten bilde". 4 innlegg slettet. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Minner om at trådens tittel sier "Ingen poster uten bilde". Jeg postet bilder. Jeg bare valgte å ikke direktelinke dem, for ikke å lage mer rot og scrolletid på siden enn det allerede er. https://1drv.ms/f/s!AuFMZD__7mN2ig6uz9R4nSkxeNwh Geez. :| Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 SMB VR - w/Walk-O-Motion Locomotion https://nimsony.itch.io/walkomotion-smb Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fikk ikke noe Far Cry 5 i posten i dag, så somlet meg heller bort til det fjerne Østen. Faen så bra dette spillet er. Beste MMORPG jeg har spilt noensinne, og jeg har spilt mye. Så da får vi starte treningen og bli en ekte samurai. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) Far Cry 5 (PS4) Vi fikk da has på den jævla pumaen til slutt. I got a feeling we're not in Kansas anymore... Ikke for å klage på våpenlovene i USA, men når folk følger etter deg for å selge våpen til deg er det noe som skurrer. Takk til deg, captain oversharing. Fant flammekaster. Ble angrepet av bjørn. Da måtte jo dette skje. Endret 29. mars 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Bra krasj! Eg satt i sedanen som er underst! Langt Grin 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå