Martin H Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Litt bilder fra Rising Storm 2, utrolige audiovisuelle effekter, og fengende gameplay. På mange måter mer fascinerende enn f.eks BF1. Kommer ikke så godt frem på bilder, men ganske spektaulært å stå i nærheten av et artilleri eller en mengde napalm Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Litt Star Citizen. Fikk sitte på en dude med Starfarer! 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 FRIDAY 13TH (PS4) Prøvde å være smart og svømme i sikkerhet. Prøvde... Hadde et lite uhell med sminken. Overdrev kanskje litt. Og sånn går nu dagan. Helvetes drittbil. Hvorfor er det ikke en reservekanne i bagasjerommet? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Elder Scrolls Online: Morrowind (PS4). Var ikke spesielt stor fan av ESO da det kom ut, men i denne expansionen havner man automatisk i Vvardenfell hvis man lager en ny karakter. Trenger ikke noe abonnent heller, skjønt man må kjøpe selve spillet. Men pytt, det tåler man. Har brukt mye mer på mye mindre, for å si det sånn. Skyrim er full av gørrkjedelig viking-fantasy. Etter noen minutter i Morrowind fant jeg denne. Derfor synes jeg TES: Morrowind er det beste spillet i serien så langt. Det hadde en egen sjarm som heldigvis er tilbake i ESO: Morrowind. Dette er det TES4 jeg alltid har ventet på. Som sagt. Morrowind er ikke helt som alle andre Elder Scrolls-spill. Vakkert. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Forza Horizon med HDR Xbox one. Tatt med iPhone 5 bedre i virkeligheten. Endret 9. juni 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Dagens økt i Crystal Lake. Jada, jeg har satt fyr på Jason med en flaregun, kastet kinaputter på ham, slo ham med et jernrør og skjøt han med gevær. Men er det grunn til å bli så sur for det? Anne begynte av en eller annen grunn å tenke på miljø, og ønsket hun hadde el-bil. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Endelig fått testet en av de nye jobbene i Final Fantasy XIV: Stormblood. Litt kjipt å starte på lvl 50, siden jeg har en drøss skills på hotbaren uten å ane hva de egentlig gjør. Vil ta litt tid å bli vant med denne jobben. Men pytt, digger den så langt. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Lirer Mass Effect Andromeda for tiden. 50% awesome, 50% kørka og 50% wallpaper generator Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Syldra! Irriterer meg at Red Mage (på bildet) er ganske komplisert, da den trenger å håndtere både White Mana og Black Mana PLUSS nærkamp. Samurai var hakket enklere, men også den er litt vel komplisert. Har ca ni skills på vanlig rotation, i tillegg til skills jeg bare bruker en gang i blandt. Andre klasser har fem, seks skills maks. Men Samurai er til gjengjeld sykt kraftig. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) rFactor 2 Endret 21. juni 2017 av Stoddart Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Nå går det i Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Gjorde et forsøk på å bygge International Space Station i Kerbal Space Program, med bare stock parts 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Sjelden jeg bryr meg om grafikk, men da jeg fant en PS4 Pro på tilbud slo jeg til. Har ikke 4K TV, men super-sampling skal i teorien få en del spill til å se bedre ut på vanlig TV. Er stor fan av Horizon: Zero Dawn, og vet det tar full utnytte av PS4 Pro. Og det var jo en utrolig bra investering, det der. Endret 2. juli 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Escape From Tarkov alpha Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) Plukket frem Steep igjen. Er blitt noen måneder siden sist, men har nok ikke lagt det på hylla for godt. Tvert imot blir det jo bare bedre og bedre. Bikini og kjelke? Tja, hvorfor ikke. Når vanlige ski ikke går fort nok. Wingsuit var livsfarlig og ren idioti, så... da setter man på raketter. 'murica. Dro meg med en kjelke og klatret opp på det høyeste fjellet jeg fant i Alaska. Hva kan gå galt? Oi, så travelt du fikk det... Men vi har da bra sykehus. Det er da noe. Endret 4. juli 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått helt dilla på Steep for tiden. Liker å leke meg med screenshots nå, bare så dere er forberedt. Bare fordi det er ekstremtsport betyr det ikke at man ikke kan slappe av litt. Men de sa jo ta med en banan på skituren... Misforsto jeg noe? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Får bli siste dose bilder fra Steep for en stund. Er bare litt lite å gjøre når det så mye regn ute. Nydelig puddersnø må utnyttes. Litt rart dette føles mye bedre en supertriksene i SSX, i grunnen. f Slet en stund med Ride Of The Valkyrie-challenge, men fikk det da til etterhvert. Og da var man endelig Explorer Legend. Phew. Tror jeg går for Pro Ride neste, eller kanskje Free Ride. Vi får se. Vet uansett at den Road to the Olympics-greia kommer tidlig i desember, og jeg skal nok være klar. Elsker dette spillet. Seriøst undervurdert spill. Kom da i mål på et vis. (Ja, den der var godkjent.) Endret 7. juli 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå