X19x11 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Beklager kvaliteten men det var det nærmeste jeg kom et screenshot, spiller Galactic Pinball på Nintendo Virtual Boy Nå vises såklart ikke 3d effekten siden det bare er et bilde men den er der Fikk maskinen og et par spill av en kompis i statene å uansett hva internett sier om hvor dårlig maskinen er, jeg elsker den 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Medieval kingdoms: total war mod til Attila, en fin mod, men fy faen for et dritt spill Attila er. og jeg har nettopp spilt Medieval 2, og grafikken i attilla er virkelig ikke noe særlig i forhold. Shogun 2 så bra ut, Rome 2 ser ikke så bra ut og Attilla ser ikke bra ut i det hele tatt. Utorlig hvor lite forbedring det er fra 2006 til 2016 for å ikke snakke om at grafikken har blitt dårligere fra 2011 1 Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Fra Steep. Gankse kult spill hvis du liker å loke rundt i alpene med ski.Og litt mer elegant Endret 30. januar 2017 av MrScarface981 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Spillet er Subnautica, og det er et spill som handler om å overleve på en alien-planet med masse ukjente( og farlige) dyr. Virker som det er mesteparten vann, men de har vært veldig flinke til å lage alle fiskene som svømmer rund. Kan fort minne om en slags Avatar vare under sjøen mtp. dyrelivet og det visuelle. Først en solformørkelse.. Så til et av de større dyrene jeg har sett...tror de er vennlige, men de er store som et hus så ser på de på avstand inntil videre... Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Litt julestemning fra Final Fantasy XIV...Vel, gammelt bilde men jaja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 For Honor beta ifra PS4Pro. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Begynte å spille theHunter Classic for noen dager siden. Gratisutgaven uten medlemskap foreløbig. Nedla seks hjort før sengetid i går kveld. Flere ble skadeskutt.. øvelse osv. Spillet fokuserer på human avliving av dyrene, dette reflektert i poengsummen etter hver nedfelling. Fysikkmotoren beregninger lufttetthet, kulebane, vindretning m.m. Kjører godt på litt eldre maskinvare, og spillet blir fortsatt oppdatert og fornyet. Endret 13. februar 2017 av Sugarbeats Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Prepar3d, flysim. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 The Vanishing of Ethan Carter (Pc) 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Par bilder fra Resident Evil 7 og par fra Rise of the Tomb Raider, bildene er fra pc versjon: 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ghost Recon: Wildlands Open Beta PC For et utrolig spill!!!! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Fant ut at Ghost Recon Wildlands støtter Ansel. Første gang jeg har brukt den funksjonen. Kanon. Burde være standard på alle spill. 1 Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ghost recon Wildlands er kanonbra, gleder meg til fullversjon! Her har det gått i "dirt rally"i hele dag. Fantastisk mestringsfølelse når man får litt dreisen på det. Kan alikevel ikke anbefale å ta med avbildet bil (40 år gammel Lancia med 400HK) på greske grusveier 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Litt inspirert av de to over... 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Horizon Zero Dawn tatt ifra PS4Pro. Helt hinsides bra grafikk til å være en konsoll. Det som ikke vises på bilde er hvordan det ser ut på et bra 4K TV med HDR. Tro meg det ser enda bedre ut en dette.... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Moderatormelding Da det de siste årene har blitt mye lettere for konsoll spillere å ta og legge ut spillbilder fra sine konsoller ser en det ikke lenger som en nødvendighet å ha denne tråden liggende i PC Spill kategorien da det er en god del skjermbilder av konsollspill som blir postet her. Derfor blir tråden flyttet fra PC Spill forumet til Generell spilldiskusjon da tråden i dag passer mye bedre inn der. Mod er her fritatt for bildeplikt Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. 3 Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Litt mer Dirt rally, fikk meg endelig 4wd, som virkelig gjorde susen Livsfarlig bakhjulsdrevet Lancia på is 4wd var det som trengtes i Hellas! Og til slutt litt Squad Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Kan trygt si at jeg er storfornøyd med HZD, Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Zelda Breath of the Wild på Switch. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå