Schreiber Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Fikk endelig til å ta bilde fra Marvel Heroes. Fikk bare et svart bilde før, men løste det ved å bruke XBox appen i Win10. Var i tvil om dame-Thor en stund, men har virkelig fått sansen for henne. Savner ikke Odinson noe særlig lengre. "Whosoever holds this hammer, if she be worthy, shall possess the power of Thor!" Stor og tøff T-rex? Lett match mot She-Hulk. Endret 9. juli 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Min Hardcore Experimental-base i "early access"-spillet Subnautica. Ikke "maks grafikk", da jeg fremdeles har et 5870HD skjermkort, som forøvrig kjører det uferdige spillet overraskende godt i 1080p. Visuelt er det nydelig. Single Player, uten dødelige våpen. Glassflatene er kompensert for med forsterkede veggpanel. Til venstre: et akvarium (Alien Containment) hvor jeg klekker ut tamme miniutgaver av de verste rovdyrene som ellers betrakter meg som et mellanmål. Høyre side: Moon Pool, med en Seamoth i tørrdokk. Cyclops er den største ubåten man kan bygge i Subnautica. Den er massiv med to etasjer, tørrdokk for Seamoth (lillebroren) samt mulighet for å installere oppgraderinger o.a. Kan døpes og gis egne farger fra et av kontrollpanelene i frontpartiet. Må oppleves. Ladestasjoner for hhv. batterier og energiceller. Man trenger gjerne mange batterier når man er alene på en fremmed planet, av åpenbare grunner. Åhh, så søte.. og gode, fulle av næring.Frukt og grønnsakshage kombinert med en provisorisk "green lounge". Kosetur til Mushroom Forest. Seamoth trygt plassert i Moon Pool-tørrdokken, hvor den kan bli døpt og gitt spreke farger. Soverommet, med klesskap, eget akvarium og grønne vegger. Dobbelseng for ens fantasipartner. 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Marvel Heroes har mange morsomme folk å spille med. Noen kjente, noen ukjente. Som for eksempel Captain America, her med Agent 13 som medhjelper. Magik og, øh, Squirrel Girl. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) The Witcher 3 med og uten ENB Endret 24. juli 2016 av Nlklas 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 ETS2 Scania Streamliner med Mighty Griffin dlc. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Har nettopp startet på Tomb Rider etter og ha hatt det liggende i noen år nå Syntes det ser ganske så nice ut med så og si alt på maks 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Planen er Tomb Raider som neste spill for meg! Nå går det fremdeles i Shadow Warrior (2013) på Pc: 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 No Man's Sky (PS4) Tok litt tid, men fikk fart på skipet mitt til slutt. Han var sånn da jeg fant han! Pen, elegant landing. Kan man gjøre det to ganger på rad, tro? Nope. Hadde regnet med denne skulle bli sprengt eller bare forsvinne. Det... gjorde den ikke. Tøft 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 No man's sky: 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Fra Skyrim modden Enderal som er en egen singleplayer campaign som ikke har noe med skyrim historien å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Greit da, jeg er kanskje ikke så hyggelig i GTA5. Men denne "bodyguarden" min ser ut som hun liker det litt for mye .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Morro å se at flere spiller med Ultrawide Rise of The Tomb Rider. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Noen screenshots tatt i The Witcher 3 Endret 15. august 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tomorrow Children (PS4) Så da vi her og venter på bussen. Må få denne greia tilbake til byen for å få flere folk boende der. Hvis bare den bussen kan komme... For the motherland, comrade! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Star Wars Galaxies: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 World of Warcraft : Legion Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Du finner dem på AlphaCoders Wallpaper Abyss kontoen min også Xcom 2 Mirror's Edge: Catalyst Metal Gear Solid 5: Phantom Pain http://alphacoders.com/users/profile Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Dragon Quest Builders (Demo) (PS4) Neida, heeeeelt normalt. Ber man til Gud er man religiøs. Hvis Gud svarer.... vel... Logikk på høyeste nivå. Nesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå