Halky Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har forlatt Metroen til fordel for Far Cry 3 nå Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Tok noen runder i multiplayer Splatoon Disney Infinity. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Dæven, det var et fargerikt spill! Endelig satt meg skikkelig inn i Witcher 3. Fantastiske saker.. Endret 10. september 2015 av Martin H Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Dæven, det var et fargerikt spill! Tja, hele poenget med Splatoon Squid War er å bruke et paintballgevær for å dekke så mye av området med sin egen farge som mulig. Laget som har dekket mest på slutten av runden vinner. Men ja, det absurd mye å gjøre i Disney Infinity. Star Wars hadde vært mye tøffere med Captain America, skjønt han hadde vel ødelagt begge Death Stars, drept Darth Vader og Palpatine og reddet Alderaan før lunch. Stygg, grønn og hopper mye? Jepp, det er Frogger... øh.... Gamora. Vil medhjelperne mine ha mat, får de faen meg lage den selv. Folkens, vi kan legge diskusjonen død en gang for alle. Pizza er sunt. Det er faktisk en plante. Skal ikke spørre hva de har røykt for å prøve å dyrke gelé... Endret 10. september 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Fra spillet Stranded Deep Litt kjedelig å sitte å vente på at regnet skal slutte, når du er sulten og vil fyre opp grillen( jeg døde senere av sultmangel). Starta på ny, og fikk øye på et fly på himmelen. Vil de kunne redde meg om jeg sender opp en nødbluss? Ryggsekken er full av ting jeg fant, så da var det bare å vente til haiene har svømt vekk så jeg kan komme meg ombord i flåten igjen( og ja, jeg klarte å ramle av livflåten litt tidligere, så mekke mye flåte.... ) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Startet på Mad Max til PS4. Var i tvil om dette, så kjøpte det ikke før i dag. Men sykeste, så bra det er! Langt bedre enn jeg forventet, faktisk. Eneste "minus" er at man bruker mye tid på å lage bilen sin, og kampene er veldig like de i Batman: Arkham-spillene. Hvordan hadde det da vært om Batman: Arkham Knight gav oss en billig, liten Batmobil som ikke kan gjøre stort i starten av spillet, og vi bruker tid på å bygge den opp, modifisere den (både motor, våpen og utseende) og alt det der? Og om verden var bygd rundt å kjøre fort, som i Mad Max? Hadde vært helt genialt. Kjipt vi bare fikk en møkka-flyvetanks. Dette skal på skrivebordet. Rimelig bra lyseffekter til tider. Mekaniskeren til Max er kanskje ikke heeeelt så sexy som mekanikeren i Final Fantasy XV. Endret 15. september 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Skal si man kan se mye rart igjennom kikkerten i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain =) Endret 16. september 2015 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Har brukt Quiet i et par oppdrag nå, men DD er rett og slett bedre. Dette bildet er tatt da jeg og DD bare satt på en bakketopp i noen sekunder. Schwoop var alle fiendene markert, gitt. Ingen ordre. Ingenting. Bare awesome D-Dog. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Bilen min i Mad Max begynner som smått å komme seg i presentabel form. Men er ennå lang igjen til jeg er "ferdig" med den. Det er ikke et ekte rollespill før du drar ned i en kjeller og dreper rotter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Min første nærkontakt med Gastown Edit: Fikk endelig oppgradert til V8 Men V8ern kom med sine bakdeler. Storyen er dessverre farlig nær slutten når man endelig får det man hadde ventet på så lenge Ble helt oppslukt av Mad Max. Spilte igjennom hele spillet på rundt 50timer fordelt på 4 dager. Endret 28. september 2015 av Mr. A Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Assault Android Cactus Batteri? Duracell, bitch! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Until Dawn er skummelt pent. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hva gjør man ikke når man er desperat! Jo man kjøper seg inn i en pre alpha laget av en team som laget et spill som mildt sagt ikke var bra, hvorfor det ikke var bra , vel enten utviklerne selv eller utgiveren eller begge to. Takedown var dømt til å feile, et rent coop spill som var så buggy og ødelagt de første ukene at ingen kunne spille, etter noen haste patcher var det ok å spille, men da spilte ingen det online, Så innen en måned etter utgivelse var det spillet dødt. Nå prøver de igjen, jeg er ikke håpefull, men er man desperat etter et skikkelig tactical shooter. prøver man seg, kosta meg 57kr å kjølpe meg inne i early access så ikke store trapet om det ikke blir bra. Så langt mangeler nesten alt ,det er vel ca. 10 våpen, 3 hoved og 6 eller noe secondary, så langt ingen granater. Er ikke noe fan av tegnefilm grafikken, ingen våpen kan forandre skuddtakt, siktene er veldig kjipe å sykte med, aien er kanskje 25% ferdig, det er bare 1 brett med 2 moduser osv. Men det kan vel bare bli bedre fra nå av? og jeg har aldri spilt en pre alpha så man kan vel ikke forvente mye, de har git en road map til hva som skjer ved neste updates og det ser jo greit ut. Er vært 60kr i et desperat forsøk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) ANIMAL CROSSING: HAPPY HOME DESIGNER Hver sin smak, tydeligvis... Da roer vi oss litt med kaffen, kanskje... Føler en Clawfinger-låt passer her: Sit back and hate yourself with style! Den nye skolen er åpen. Jeg vil ha en hage der barn kan leke, sa hun. Da setter vi en sklie som går rett utfo klippen og ned til havet nedenfor. Jeg hater barn. Dagens økt endelig over. Endret 3. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Lader opp til Fallout 4, moddet Fallout 3 med rundt 80 mods. Utrolig fett spill! Endret 4. oktober 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Transformers: Devastation Du har vært dypt savnet, Optimus... (hører du, Michael Bay? SÅNN skal Optimus være!) Sorry for det huset i bakgrunnet. Sliter litt med ryggingen. Nå da hele fire Transformersfilmer til er bekreftet, kan vi vennglist få han her med? Endret 7. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tales from the Borderlands av Telltale Games! Utruleg morsomt spel, spekka med humor og engasjerande augeblikk. Hvis du har spelt dei vanlege Borderlands-spela er dette noko ein _må_ få med seg. Lenke til kommentar
TimesTwo Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Blir helt lamslått av WoWs grafikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå