MigeMaur Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Endelig har jeg fåt starta på Bok 3 av Dreamfall: Chapters. Fremdeles like fengslende. Endret 30. juni 2015 av Mysulf Pludrebart Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Borderlands: The Pre-Sequel 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Skal si at "Old Man" har noen magiske krefter siden han klarer å sitte i en slik stilling. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Dinner is served. Remember to tip your witcher. Endret 8. juli 2015 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Roads? Where we're going, we don't need any roads... 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 MORTAL KOMBAT X Intens smerte om 3... 2... 1... Hvorfor er dette ikke regnet som fatality? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 FINAL FANTASY XV Selv i Final Fantasy slipper man visst ikke unna selfies. Kanskje ikke det helt rette spillet for folk med klaustrofobi. Olaf, du må vakne. Indianarene kjem... Drit i chocoboer. Jeg vil ha en sånn en! To menn, øde landevei, sent på natten... jeg håper virkelig det er bilen han snakker om. Skulle ikke hun her gjøres mindre sexy? Hvordan så hun ut før? 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det verste er at det sjekketrikset har ført til at gravide damer med samme far. Lot henne utforske hele natten. Da jeg våknet hadde hun rasket med seg syv nye klær, hele åtte våpen og ganske mye penger. Hadde hun ikke dødd i løpet av natten hadde det vært rimelig bra innsats. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) du kan revive de som dør vettu edit: glemte meg i farta, så slenger inn et bilde av en cube draft jeg gjorde i vinter, fikk en insane burn deck som jeg gikk 2-0, 2-0 og 2-0 uten å ta 1 eneste skade fra motstanderen. (men jeg kikka på dum og dummere 2 tydeligvis ) Endret 25. juli 2015 av Spirre Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Gangster på farta i Chicago igjen Armert med Tommygun selvfølgelig Tok meg tid til en kunstutstilling også på min gjennom reise av Chicago Gravlunden i Chicago en sein kveld Lenke til kommentar
Kaffe Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Har fortsatt en egen mappe for Skyrim glitcher... 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Witcher 3. Prøvd å holdt bildene så spoilerfrie som mulig. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Har endelig tatt mot til meg og kjøpt Minecraft. Til PS4. Har bare testet det så vidt før, og var ikke engang sikker på at jeg likte det jeg så da. Men vi får se. Er jo kjekt med skinpacks fra for eksempel Mass Effect: Eller Skyrim: (men det er selvsagt IKKE jeg som har laget noe av dette.) Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Dishonored: Stemningsrapport fra Dunwall: Man finner særegne personer i Dishonored. Solnedgang i Dunwall. I ly av mørket skal Corvo Attano ut på dødelig oppdrag. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Tror jeg nærmer meg slutten av Guild Wars 2. Ting begynner definitivt å ta seg opp her. Men vekk skal han. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Vanlig dag i Guild Wars 2. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hiver ut noen bilder jeg kom over i dag Bilde tatt etter litt modding i Skyrim Nytt bilde ifra moddet Skyrim Metro 2033 Redux Når jeg kom over dette måtte jeg stoppe å tenke meg litt om Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) En mini-boss om gangen er ikke nok. Har tatt han her mange ganger før, men aldri opplevd at det er to stk av dem før i går, da begge angrep samtidig. Det gikk... ikke helt bra. Endret 21. august 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå