Schreiber Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) ASSASSIN'S CREED: CHRONICLES_ CHINA Da var det gjort. Første spill jeg har giddet fullføre siden Tomb Raider rebooten (og den fullførte jeg to ganger). Fantastisk spill. Eneste minus er at det er litt vel mye grått og brunt, men det endrer seg nok i India og Russland. Men nå får jeg fortsette på New Game Plus. (har egentlig forlatt forumet fordi jeg misliker "eliten" her, men tillater meg å fortsatt poste litt screenshots osv.) (og btw, det siste bildet er strengt tatt ikke en spoiler, da det har lite med historien å gjøre. Ja, det er sistebossen, men han har vi jo jaktet på siden starten. Det som skjer videre i historien og hvordan dette henger sammen med neste spill er ikke spolert.) Endret 24. mai 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har du gløymt solcelle panel ein gang, så gjer du det ikkje neste gang! Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Grand Theft Auto Online PC Snapmatic (ingame): Capture card: Det er god grafikk i spillet må jeg si. Endret 28. mai 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Tok flagget, men så plustlig rulla det 3 tanks inn på området. Prøvde å late som om dei ikkje såg meg... 2 av 3 forsvant... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Lego Worlds. Er bare i svært tidlig early access, men lover bra. Vi starter på en relativt liten øy, men hvis vi svømmer ut i havet, kommer vi til flere øyer. Hver øye blir laget av spillet, så i teorien er det uendelig med øyer å oppdage. I teorien kan man også bygge over alt, bare man har plass til det på harddisken, da save-filen blir større jo flere øyer man oppdager, og jo mer man bygger. (for ordens skyld: Jeg lagde kaien, ikke selve øyen i bakgrunnen. Den lagde spillet.) Endret 7. juni 2015 av Schreiber 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Noen som har prøvd The Vanishing of Ethan Carter? Fantastisk fint spill! (Edit: disse bildene er tatt in-game) Endret 7. juni 2015 av Nlklas 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Noen som har prøvd The Vanishing of Ethan Carter? Fantastisk fint spill! (Edit: disse bildene er tatt in-game) Det er et fantastisk spill! Det holder på å bli laget på nytt med den nye Unreal motoren nå. Kommer iløpet av året til PS4 og har en kjøpt det på Steam så får en det nye gratis når det slippes. Her er et bilde av Dear Esther Endret 7. juni 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Mer fra Lego Worlds. Begynner å elske dette spillet. At jeg bare betale en hundrelapp for dette skader jo heller ikke. I tillegg er det laget av de samme som lagde de andre Lego-spillene, så man vet det blir god kvalitet hele veien, og ikke minst at de faktisk vil bli ferdig. Begynte å utforske øyen min, og jaggu fant jeg ikke en låve og vindmølle. Mangler bare høygaffel og en fyr i hockeymaske. Hmpf. Kan ikke gå ifred uten å møte overivrige fans. Meget bra effekter, med tanke på at det er svært tidlig EA. Endret 7. juni 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Så, de har endelig laget Minecraft open world Lego? 3 Lenke til kommentar
TimesTwo Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Skyrim Endret 9. juni 2015 av TimesTwo 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Så, de har endelig laget Minecraft open world Lego? Største forskjellen er at LW faktisk er bra. Obligatorisk "Ridene på en hest som steiler"-bilde. Og her ligger en hest langt ute i havet og drukner. Selvsagt. Like a boss. Litt trangt inne i pyramiden. (btw jeg lagde ikke pyramidene. Eller noe som helst annet, annet enn den kaien tidligere i tråden. Resten er laget av spillet.) Endret 9. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Mer Lego Worlds, overraskende nok. Her rir jeg på en ku, mens en trollmann jager en dromedar oppe i en pyramide. Because... reasons. Utforsket for meg selv, ante fred og ingen fare, og... øh... tror vi tar noen rolige steg vekk... Jeg... digger... dette spillet. (uff, den var dårlig) Now you see me... ... and now you don't. How to train your Lego Dragon. Amelia Earheart i aksjon. Ikke vent oppe, jeg blir borte en stund. Btw, Lego Worlds er ikke en lego-versjon av Minecraft. For de som er interessert har jeg en interessant post fra Steam fra en av utviklerne i spoileren. Den sier mer om hva spillet faktisk dreier seg om. Hi guys, thanks again for all the comments. Specifically with regards to a survival mode, I have to say that we have never intended to make a LEGO version of Minecraft. There are obvious comparisons that are being made, but I think that the suggestion of Survival mode just comes from having played other survival games (inc. Minecraft) and thinking it will fit LEGO Worlds perfectly. However, we have some other ideas to give you more structured play, if you want it, quests, challenges and so on that are NOT a survival mode, but will essentially give you lots of options for gameplay and 'things to do' for those folks who want a break from building.So there is stuff coming, it's not just going to be like it is now. What's there already will be improved upon, but we just didn't have time to put EVERYTHING in, in time for the Early Access launch. Over the coming months there will be some cool updates, adding lots of gameplay features that we know you're going to love. Endret 10. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Spill: Marvel Heroes 2015. RiF + SiF + Midtown Madness-bonusen i Cosmic Midtown = loot shower. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Resident Evil: Revelations (Pc) 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Hu dama her i Far Cry 4 lurte på om jeg var keen på misjonær 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå