Saft Suse Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Forumet (og mye annet også) støtter ikke visning av BMP-filer. Lagre de som JPEG eller PNG til bruk på nettet. Under: Kjent objekt for sci-fi-fans i EVE Online. Endret 11. oktober 2014 av Saft Suse 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 det spillet så sykt kult ut! men kansje du skulle invistert i en ssd til spillene dine? Bruker SSD til oppstart, men syns de er altfor dyre for spill (nesten 2TB trenger jeg, blir mange tusen kr.) Likte dette bildet jeg tok (samt samtalen som blir sagt). Marius Titus: The Gods may guide us. They never interfere with the affairs of mortals. The Emperor: Oh? And what great oracle told you this, General?Marius Titus: My father. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Og der var du, ja... det spillet så sykt kult ut! men kansje du skulle invistert i en ssd til spillene dine? Ryse: Son of Rome var et launchspill til XBone, og har fått ganske dårlig mottakelse stort sett over alt. Ligger på Metacritic med 6/10 Critic og 5.8 User rating. http://www.metacritic.com/game/xbox-one/ryse-son-of-rome Endret 12. oktober 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen burde skaffe seg bukser... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 The Evil Within (PS4) Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Lekte litt med Garry's Mod igjen. Ser for meg at det er en eller annen symbolikk i denne bildeserien... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) (Sett inn den obligatoriske Matrix-audition vitsen her.) Ikke lett å være vegetarianer når man først må avlive planten man vil spise. Aner ikke hva Samus driver med, men etter uttrykket å dømme gjør ikke Kirby det heller. Hvis Zero-Suit Samus går i kjeledress, hva kaller man Samus i short og sports-BH? Almost-Nude Samus? No-Suit Samus? Endret 10. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Fra et stort skirmish salg i pike and shot. 20+ 000 soldater på hver side. Jeg er Frankrike mot Spania i slutten av 30 års krigene. Senter er der de store skjer, og antageligvis der slaget vil bli avgjort Høyre flanke er dominert av massiv kavaleri mele. Etter 10 runder fikk jeg endelig 3 batterier med kanoner på høyden. De kan dominere herfra. Problemet er at rett foran er denne store kavaleri melen, og taper jeg den, vil finedens kavaleri ri ned kanonene mine. Venstre flanke er en side ting, jeg prøver bare holde venstre, mens det er på høyre og senter jeg skal vinne slaget. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dreamfall: Chapters. Book One Fantastisk spill, som jeg har venta lenge på. Kort, men flott. Venter spent på release av Book Two. Europolis. Eye-candy for alle cyberpunk-fans Aldri hørt om karen før, men her er altså Egil Olsen "Live" (www.egilolsen.com) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Lords of the Fallen er utvilsomt en fattigmannsversjon av Dark Souls, men det er gøy likevel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 La oss ha en normal samtale mens vi alle er dekket fra tå til topp i blod. 2 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Forza Horizon 2 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dragon Age Inquisition på pc: Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Litt utsikt i Warlords of Draenor 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) La oss ha en normal samtale mens vi alle er dekket fra tå til topp i blod. Blod er for amatører. Endret 28. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har lyst til å spille Super Mario, men gidder ikke fyre opp Nintendoen. Da blir det en liten stor planet i stedet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Digger dette sverdet. Ser teit ut, men funker bra. "You're not afraid of the undead, are you?" Vel... kanskje litt... The power of dwarf compels you! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Farcry 2: Når det kom ut. Farcry 4: For 2 uker siden, har nesten ikke spilt siden. Grunnet lite tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå