fargoth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Et par Egyptere leker med noen pesants... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Her begynner Egypterene å få overtaket: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Her var det bare å inse at vi hadde mistet overtaket på de sleipe egypterene: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og et siste, av en liten sint hundeflokk.. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Enda ett fra Joint Operations Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette screenshottet forteller litt som stemningen i doom3 hehe.ja mørkt og kjedelig..tok ikke langt tid før jeg ble møkka lei og gå rundt i mørket med en lommlykt. Men klarte til slutt og gå igjennom spillet.Tok sin tid.for det var et ork og gidde og spille det når mann gikk 99,9% av tiden i mørket. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 et litt redigert fra vietcong Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kule Screens, Fargoth! Takket være deg skal jeg ta frem Rome til helga igjen! Fikk ikke banket ut Egypt og de andre landene litt østover den forrige gangen jeg spilte det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Spill er spill sier jeg bare.. Litt dårlig bilde, men hvis du forstørrer det opp, kan du faktisk lese fram til handlingen.... Endret 5. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
[Howie] Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det var litt av en jobb, det skal dere vite! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Satt alle grafikk instilinnger ned på det minste, for å teste med en ekstrem mengde soldater i krig på en gang. Legg merke på kartet nede til venstre hvor mange folk det var! -Og ja, det lagget litt.. Edit: la til bilde Endret 6. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et bilde fra det aldrende NeverWinter Nights. Hyggelig kar å møte i en mørk bakgate. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Settlers - Heritage of Kings Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fant dette en plass, husker ikke hvor.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Heisann kjære forumbekjente. Føler meg litt i slaget i dag, så derfor kommer det en liten klase Rome bilder. Håper dere liker det. Det første bildet er av en gjeng sinte romere som ville inn i basen min. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nå kommer det en liten trio som viser Romerenes knusende nederlag mot en flokk barbarer. Bilde 1: Edit: la til bilde.. Endret 7. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå