Mr. Hermonella Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Min Pimpmobile i Space Engineers: Lenke til kommentar
Oz370_InnleggNO Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Prøvde å simulere tilt-shift fotografering i Skyrim (ved help av ENB, ikke photoshop), her er et lite utvalg: Og her er en timelapse video jeg tok av Whitrun med samme effekt: Endret 19. mai 2014 av Oz370_InnleggNO 9 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Watch dogs: Infamous second son: Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Watch Dogs (PS4) Hva er poenget med den broen her? Det går jo ingen steder? You gotta fight! For your right! To looooiter! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Watch Dogs (PS4) Hva er poenget med den broen her? Det går jo ingen steder? Historie spoiler: Du kan hacke den seinere i spillet Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Spilt en del The Forest Alphaen nå, fantastisk spill! Bare synd save funksjonen ikkje fungerer enda... Velkommen til camp Evil Duck Fant en stakkars strandet hai på mine vandringer Mat må en også ha Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Watch Dogs (PC) Elsker vannet i dette spillet! ...alt anna er ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tok en world boss i Wildstar. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Tomodachi Life (3DS) Nintendo-Reggie er rar. My sofa is ready... Ikke spis rett før sengetid. Du kan få noen rare drømmer... Claire likte maten så mye at hun, øh, føk ut i verdensrommet. Kvinnfolk... Rock out! Endret 11. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Litt fra min ferie på Dead Island: Endret 14. juni 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det eneste jeg finner glede i ved Watch_Dogs. Vold mot tilfeldige personer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Divinity: Original Sin. Litt... spesielt, til tider. Klart det slitsomt å banke fiender. Kanskje litt mer detaljert enn jeg strengt tatt trengte... Øh... jaha... Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Litt Assetto Corsa med Sweetfx 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 SNIPER ELITE 3 (PS4) Sniper Elite? Dance Elite. Noen har hatt det moro på jobben, ser jeg. Endelig ferdig med oppdrag, så nå... hæ? En tanks? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Min første natt i Watchdogs på PS4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Fin dag i Dayz Har du dratt på bildet eller noe? Wow. Et par bilder fra STEAM-Bibloteket mitt. Irriterende at Diskusjon.no ikke støtter filer fra cloud-2.steampowered.com... Arma 3 bildene er litt uskarpe på kantene, da en del effekter i det spillet tar vanvittig mye av maskinen, noe som fører til at jeg får vanvittige framedrops. Arma 3: The Wolf Among Us: Bioshock Infinite: Endret 30. juli 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Han spiller vel over 3 skjermen, derfor bildet er så bredt. Siste turen min fra ETS2. Var enda værre 2 min før jeg tok screenshot. Dette er da med så mange bøtter på taket og i grillen jeg får plass til. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) SACRED 3 Digger humoren i dette spillet. Ble advart om at "regnvarselet" var troll som kaster stein på meg, og weapon spiriten begynte å synge "Rock oooon! Yeaah!" Folk klager over at det er så lineært, men overser fullstendig at det er "hemmelige" områder som f.eks dette. Eller at jeg hoppet over to missions fordi jeg var for høyt level, og verdenskartet har mange veier man kan gå. Er sjelden et bra tegn å se en stor, rød hodeskalle på bakken... Unntatt i dette spillet, så klart. Rød hodeskalle betyr boss, og har ennå til gode å finne en bosskamp jeg ikke likte. Endret 1. august 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå