sevs Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Playr Onslaught 2.1: Super Mario Bros. 3: (Sorry for dårlig bilde) Nostalgi! Endret 24. november 2013 av Jon Håvard (sevs) 1 Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ac4: black flag: Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ac4: black flag: Noen har lekt med katapulten, ser jeg? Need for speed: Rivals. Faktisk utrolig morsomt. Bare ikke hør på de som syter over at det bare er 30fps og alt det der. Fant et lite MOBA kalt Prime World jeg liker godt. Det minner svært om andre MOBAs, men her kan man bygge slott mellom oppdragene, og det er en historiedrevet tutorial. Slå den, League of Boredom med kun ett kart og fint lite annet. Dragon's Prophet. F2P MMO + Drage etter ti minutter = Awesomeness så langt, etter å ha spilt, øh, ti minutter. Tar heller Need for speed nå, men kommer definitivt tilbake til dette snart. Endret 25. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Litt med NFS: Rivals. Flammelakkering er såååå 80-talls. 338.3 km/t? Det er Stingrayen sin, det. Endret 25. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Risk of Rain. Spillet bestemte seg for å crashe en stund etter jeg hadde begynt å fylle på fjerde rad med items (som du så vidt kan se på bunnen av skjermen, spillet er tydeligvis ikke laget for fire rader med items). Dette spillet øker i vanskelighetsgrad desto lenger man spiller, noe som krever at man noen ganger må haste seg litt gjennom spillet. På et visst punkt slutter vanskelighetsgraden å stige, samtidig som man får flere og flere items. Vanligvis er det et helvete å overleve på så høy vanskelighetsgrad, men jeg fikk en helt syk kombinasjon av items som gjorde det lett for meg å spille gjennom 15 levels før jeg gikk til siste level (etter level 5 kan man velge om man vil gå til siste level eller gjenta tidligere levels). Noe man også kan se nede i høyre hjørne er at frameraten min begynte å droppe ganske kraftig. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Måtte bare fyre opp en runde wasteland på stratis i Arma 3 idag, etter litt looting i DayZ Breaking Point som er meget stemmningsfullt. Var grei fps istarten, holdt seg lenge, men droppa litt mot slutten rett før restart. Endret 26. november 2013 av turbo_fever Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Minecraft: Minecraft ser utrolig pent ut med de riktige modsene Hvilke mods er det du bruker på der? Endret 30. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Endelig rundet Path of Exile på Normal, og åpnet Scion som ny klasse. Det må feires med hatt og katt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 NFS: Hot Pursuit Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skulle ned på stranden og finne skipet mitt og gjett hvor jeg fant det? Widescreen fix (vel midlertidig) Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Grand Theft Auto San Andreas Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hvilke mods er det du bruker på der? Optifine + glsl shader mod World of Tanks: Endret 1. desember 2013 av MrScarface981 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fire Arrow. You're doing it right. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 The Wolf Among Us Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Litt mer kule screenshots jeg har tatt fra AC Black Flag Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Come at me, bro! screenshot-0016.png screenshot-0030.png screenshot-0037.png hvilket spill? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Path of Exile. Helt gratis, helt genialt. (skjønt spiller vanligvis ikke med den kameravinkelen. Det er bare for å få litt mer interessante screenshots.) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 DC Universe Online har fått en grafisk oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå