Dimethyltryptamine Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fallout: New Vegas Lenke til kommentar
Golaz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Warhammer Online: Age of Reckoning Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Left 4 Dead 2: Endret 7. august 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Kjøpte Humble Bundle og fikk med Sims3, så tenkte å gi det en ny sjanse. Det kan bli moro. Meg og dama, nyforlovede og klare til å starte et liv sammen. ... fem minutter etter har dama satt seg fast i heisen. Dette lover bra... Skjønt, så helt ille er det jo ikke... Enda bedre å ta med en ekstra dame på soverommet. Hva kan gå galt? Vel... noe gikk tydeligvis galt et sted. Sexy undertøy til frokost? Tja, hvorfor ikke? Nabokjerriga står i undertøyet i stuen min og spiller på en arcademaskin? Ta det med ro, startet nettopp et metallband med henne og dama, så dette er heeeelt normalt. Endret 18. august 2013 av Lykketrolling 9 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Storkoste meg i Final Fantasy XIV betaen, og gleder meg enormt til spillet endelig slippes i helgen (for oss med Early Access.) Om noen var i tvil: Ja, chocobo er selvsagt med. Litt merkelig å starte med å sloss mot en marihøne. I Frankrike spiser de froskelår. Det var bare å drepe frosken først... Endret 21. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Drivstoff-stasjonen starter å ta form. Må bare få opp en del tanker til, så blir dette veldig bra. Her er den avbildet sammen med tre utility-veichles. De er veldig allsidige, og kan brukes til alt fra å frakte opp nye deler fra Kerbin, til månelandinger. Jebidiah måtte ut å inspisere stasjonen i sollyset. Mangler bare å få opp litt mer drivstoff nå, før jeg kan starte en skikkelig langtur. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Mario and luigi dream team Endret 28. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Pene sauer. Står helt i ro og gjør ingen noe fortredt. Lar vi de være? Nope. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dead Space 3Does somebody need a med pack? 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Saints Row IV Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Et par random fra Skyrim Par fra Bioshock Infinite 1 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Måtte starte Rome Total War 2 før jeg dro på jobb i dag. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Ifra Rome 2, spillet der utviklerne trodde at vis de la litt jobb i ansiktgrafikken så ville vi glemme den elendige gameplayen. Endret 3. september 2013 av Bahamut 5 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har endelig fått meg til å prøve Sleeping Dogs, etter å ha hatt det installert omtrent siden det kom. Men nå da oppfølgeren er bekreftet er det vel på tide. "Picture my ass!" sa jeg. Tror han misforsto litt. Like a pro. GTA? Tøysespill. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Stalker (med Complete 2009 mod). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Er blitt en del Marvel Heroes i det siste. Ms Marvel, også kalt Warbird. Om noen skulle lure på hvorfor... Endret 13. oktober 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå