Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Dishonored: Min mening om spillet: Interessant, eller skal jeg si vanvittig gøy? Et skikkelig Assassin spill, hvor du spiller som den tidligere livvakten Corvo, som blir beskyldt for å ha drept Keiserinnen, og kidnappet hennes datter. Ditt mål er å hevne deg, og styrte det nåværende diktaturet. Flere screenhots fra meg kan en finne på min STEAM profil: http://steamcommunit...wn/screenshots/ Endret 17. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Max Payne 3 (fullt av spoilere): Min mening om spillet: Et skikkelig stykke kunst! Jeg vil nok si dette spillet får deg til å ville se cutscenes, som en som regel hopper over dersom en ikke liker det. Dette spillet har en så bra story, som gjør at du ikke vil gjøre det. Endret 17. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) The Walking Dead: Min mening om spillet: AWESOME. Endret 17. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hitman: Absolution (eller som jeg liker å kalle det: Hitman: Fail) Grunnen til at jeg kaller det for Hitman: Fail, er da det ikke er et Hitman spill, i den konteksten som de andre spillene i serien er. Det er ikke et Hitman spill, da i de tidligere spillene har du hatt en stor bane, og mange muligheter for å ta deg av målet, i dette spillet har du ganske få baner hvor du har noe som helst valg, på hvilken måte å tilintetgjøre målet. Eneste jeg sitter en pluss ved dette spillet er grafikken, som jeg ikke kunne brydd meg noe mindre om. Jeg gir faen i spill med god grafikk, dersom ikke gameplay, og story suger. Anbefales ikke! Endret 17. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dirt 3 Hvor mange skjermer spiller du på? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvor mange skjermer spiller du på? Har 3 skjermer som er 24" Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen ganger er det like greit å ikke spørre hva hun driver med. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) I mangel på noe bedre plukket jeg opp Neverwinter igjen. Kanskje det bare er jeg som ikke gav det en bra sjanse sist fordi jeg hadde så mye annet å spille, men dette var jo bra! Ganske vakker kloakk, til tross for at det er, vel, kloakk. Aldri vært så glad for å finne et leirbål før. Men, øh, i den nevnte kloakken? Hva har man her da, mon tro? Frister veldig å gi ham et lite dytt... Booyakasha! Endret 21. juli 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Noen fra Dishonored: Edit: Hvordan får dere til at dem blir litt større i tråden her uten og måtte klikke på dem? Endret 23. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Det er bare å laste de opp et annet sted, og så linke til dem. Edit: Litt vel stort bilde, kanskje. Edit 2: Hm... hvorfor lager forumet et minibilde også? Teit. Men stort bilde i spoiler, for spesielt interesserte. Svære hansker. Svære skulderplater. Sports-BH. Jepp, typisk fantasy, med andre ord. Endret 23. juli 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 ''Bare sitter her å chillern jeg ass...'' Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvor var nå den der døra? Mener den var her i nærheten? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Fallout: New Vegas Hadde vært fint om folk kunne følge reglene som er nevnt i starten av tråden REGLER! 1. Alle poster skal inneholde bilde! Gjelder dødelige brukere. Moderatorer i moderatorærend kan slippe unna med et knapt nødskrik. 2. Alle bilder / bildeserier skal være markert med spillets navn. Og gjerne masse kos tillegsinfo. Som level, morsomme kommentarer o.l. 3. Bildene skal lastes opp med forumets opplastningsløsning. Har du problemer, kontakt en veileder, moderator eller administrator. (oversikt) Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) En skapning man kan møte i S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky Spøkelser i Metro: Last Light. Don't touch the silhouets! Spøkelser i Metro 2033 Makaber scene fra Dead Space 2: Endret 26. juli 2013 av FreemanG Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ghost Rider - you're doing it right. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har startet å spille Kerbal Space Program igjen, etter en god pause... Her har jeg startet å utforske Mun, for å finne en fin plass for en permanent base. Har også startet utforskingen av Minmus for samme grunn. Ganske fornøyd med den landeren der. Slapp av en større fuel-tank i bane rundt månene før jeg landet, så når jeg skal hjem igjen er det bare å fly opp, docke med tanken og tanke om. Har også plassert kjernen til en liten romstasjon i bane rundt Kerbin. Den øverste modulen er er tanken at jeg skulle bruke som en søppelbil, og docke med space-garbage, og dra de ut av bane. Men har ikke trengt den enda.. Den lille modulen som stikker ut på midten er en slags trekkvogn, som jeg kan bruke for å flytte rundt på ting som ikke har manuvreringsmuligheter selv - som drivstofftanker og slikt. Planen videre er å bygge ut med en bomodul til (den nederste modulen inneholder plass til 2 mannskap), og drivstofftanker, slik at skip på vei mot andre planeter kan tanke før de reiser videre. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) League of Legends, spillte som Morgana, 0 death ARAM: jeg visste det var teknisk mulig, men i praksis høyst usannsynlig...men så klarte jeg det plutselig selv, mest ved en tilfeldighet (og en stor porsjon flaks!). Og det plager meg at jeg ikke tok opp det hele, jeg som har Fraps kjørende de fleste LoL-rundene jeg spiller, men altså da ikke akkurat denne gangen. Endret 6. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå