Dimethyltryptamine Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Don't Starve Endret 1. mai 2013 av Dimethyltryptamine Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Litt flere bilder ifra Neverwinter. Endret 5. mai 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Her er et lite utvalg fra min samling: Half-Life, Dark Forces, Diablo 2, SpellForce, Doom 3, Far Cry og Crysis Edit: Diablo 2-bildet med en Werebear og Fetish ble en tilfeldighet - hadde runewords "Beast" på meg selv og Delirium" på medfølgende mercenary - det andre bildet er fra en tidligere mod, mens 1.09 (hvorfor fungerer ikke "-altcolor" lengre?) herjet som verst...jeg kom så med den verste characteren i det tilfellet der! Spellforce har en nude-mod i seg (skal tro hva den dvergen så - ser ut som han så noe han ikke har sett før...). Half-Life...bind key impulse 101 Doom 3: "bind "PGDN" "spawn comm1_sentry" Far Cry: fant duden liggende slik da jeg backtracket for å finne ammo (please ignore godmode). Crysis: en frame fra ingame-videoen like før kartet "Ascension" starter. Dark Forces: siste bossen - uten juks (yey!) Endret 6. mai 2013 av Paladin@LANur 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Tenkte jeg skulle prøve å gå igjennom de resterende Wings of Liberty achievements på "Hard"...vel, det gikk såvidt. Crysis, kartet "Ascension" - det går an å lande, hvis man er veldig forsiktig. UT99...vel ,det bildet snakker vel for seg selv. SC2 - HoTS: tenkte jeg bare skulle samle opp all "maten" før jeg ødela alt og alle...men når jeg "bare" skulle dytte det over kanten, så var ting plutselig veldig stuck - jeg kunne ikke få dronene til å dra biomassen bakover igjen (kun auto-fremover), og det var heller ikke plass til at en drone kunne passere biomassen som står som nr. 2 i rekken. Jeg var sikker på at her måtte jeg loade på nytt, men ved ren flaks fikk jeg flyttet på sakene rundt slik at jeg fikk dyttet dem opp i sluket. Pro-tip: don't do this at home, kids! Lenke til kommentar
ThorSuth Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Wargame: airland battle Strategispill Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Karakteren min i Neverwinter: Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 War For The Overworld Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Dishonored. Hadde glemt hvor grafisk grotesk dette spillet var Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Rising Storm Beta Iwo Jima brettet 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Man kødder ikke med en mini-Tauntaun. Ganske stemingsfullt, her nede i det eldgamle templet. Spoileralert: Noen er i ferd med å dø. Sith kan da også se bra ut til tider. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Rigs of Rods Endret 2. juni 2013 av CissaM Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Tester ut mods til Fallout 3 Endret 8. juni 2013 av Nlklas Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 "Remember me" Rett og slett et fantastisk spill! 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Kerbal Space Program Klikk på bildet 3 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Synes denne tråden var litt morsom, så bumper den igjen. Landet på Mun i dag. Kom meg tilbake til Kerbal også.. Bommet desverre litt på land, så han landet i vannet.. Jaja. Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) The elder scrolls V: skyrim She wants the D. My man. <3 Endret 17. juli 2013 av Mortem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå