Dunsay Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) EVE Online Endret 12. januar 2013 av Dunsay Lenke til kommentar
42 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) EVE Online er utrolig vakkert Dette er in-game grafikk. Endret 12. januar 2013 av 42 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Planetside 2 Hitman: Absolution Endret 13. januar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Rift Sparserte ute i ødemarken da jeg fant han her... ... og han her. Han her var ikke boss engang. Hvor ble det nå av han der fienden? Når man trodde fiendene ikke kunne bli verre: Gangnam style! Endret 14. januar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Miasmata Indie, noe helt nydelig og noe litt mindre nydelig grafikk. Overlevelses-spill (eller survival som det heter på godt norsk), du våkner alene(?) på en øy, med en dødelig sykdom og må finne en kur ved å undersøke div. planter osv, og lage miksturer og medisin i de mange "laboratoriene" (skur ) som ligger rundt om kring. Øya (fikk litt Påskeøya vib med alle statuene), utforsker man gradvis. Bl.a. ved hjelp av triangulering av landemerker og avmerking på kart som lages etterhvert. Ganske kult laget synes jeg. Et par grafiske glitcher her og der men ikke noe alvorlig for min del. Har ikke spilt så mye ennå, men synes det ser lovende ut! Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Spec Ops: The Line Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hitman: Absolution Ikke røre...bare se! W...W...WWWWWWW opp!!! Med spillet på max grafikk så er sener som dette rimelig utrolig å se på.. Endret 14. januar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Football manager 2013. Har funnet ut at jeg har et problem med alle football manger spillene, det går så sykt my tid på det /TiNuSsS Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Guild Wars 2 1080p med alt på max= nydelige omgivelser Endret 17. januar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Bilder fra Battlefield 2 moden Project Reality Klar for å innta moskêen i Muttrah. Vi rykker inn. Tar kraftig skyts på taket. Heldigvis kommer Cobraen og rydder opp Edit: Hvorfor kan jeg ikke laste opp bilder på vanlig måte? Endret 21. januar 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Niper Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Klar for å innta moskêen i Muttrah. Vi rykker inn. Tar kraftig skyts på taket. Heldigvis kommer Cobraen og rydder opp Edit: Hvorfor kan jeg ikke laste opp bilder på vanlig måte? Hvilket spill er det? --- Et bilde eg tok i Gmod Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) De 2 siste postene inneholdt ikke bilder. Legg til noen bilder, eller så kommer vi til å miste tråden som skjedde med den forrige! Dette bildet er grunnen til at jeg har sluttet å spille TDM. Se hvor mange som er i lufta med C4.... Endret 20. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 DayZ: Sniper team Alpha ready for combat @ NE airfield. WoW: Tradisjonell stare-down i Area-52 One day..... Raketthygge over Karazhan(?)! Potion of Illusion ftw! Vi var fire stk på skype som kopierte looken til shammyen. Han fikk seg hvertfall en latter virket det som. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hvilket spill er det? Du så vel kanskje ikke ninjaediten Det er Project Reality, en mod til Battlefield 2. Bygger vår første firebase (spawnpoint) øst i byen. Fiendtlig tanks rapportert mot vest, i utkanten av byen. Ettersom vi har lagets eneste HAT (Heavy AT) må vi naturligvis rykke ut. Dessverre er hele byen og halve fiendelaget mellom oss og tanksen Heldigvis bestemmer tanksen seg for å kjøre mot sentrum av byen. Ikke så heldig er det at vår finske kamerat med anti-tank våpenet mister forbindelsen i det han fyrer av... dårlig dekning i de finske skoger, kanskje? Rundt 40 minutter senere har vi kontroll i sentrum. Da bestemmer tanksen deres seg for å lede kontringsangrepet. Det var et dårlig trekk. Vår nå latviske anti-tank misser ikke på skuddet, samme hvor langt unna det skulle være. Endret 22. januar 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Path of Exile Ikke helt sikker på hva som foregår her. Er ikke helt sikker på at jeg vil vite det. Du vet det er et konsollspill når du tar bosser ved å sikte på et weakspot... "I hit you in the eye!" "No, you didn't..." "I did! The arrow is right there!" ".... just a flesh wound." Mine første unike ting, og jeg er lvl 10. Slå den, Diablo 3. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Chivalry Medieval Warfare Endret 27. januar 2013 av Jonic Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Var under CS 1,6 compo på GalaxeLAN for noen år siden, gikk ikke særlig bra med laget jeg spilte på som dere kanskje kan se Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Måtte teste DIRT 2 med Dell U2913WM Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Forza Horizon (Xbox 360) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 PC Modifisert GTA IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå