Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Euro Truck Simulator 2 Fra Amsterdam til Tradeux-Lille med sukker. Endret 21. oktober 2012 av Slettet-1ZSK0pUMX2 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Dagens høydare: Bunnies Must Die. Ja, det er et teit navn, men selve spillet er ikke så verst. Det holder seg godt plantet i Metrovania-sjangeren, men dessverre gjør det en god del dårlige designvalg som gjorde at jeg gikk lei fort. (for eksempel får man våpen som tilfeldig loot når man ødelegger lamper osv, og man kan kun ha ett våpen om gangen. I tillegg skifter spillet ut våpenet ditt automatisk når du tar opp et nytt, uansett om det nye er bedre eller dårligere enn det andre. Det gamle forsvinner igjen, så du må finne det på nytt om du plukket opp et våpen med en feiltagelse. Det er jo kjekt rett før en boss...) Synd, det var på mange måter et meget bra spill. Kom til andre hovedbossen, men der sa det stopp. Det var for mye tilfeldigheter om jeg overlevde eller ikke, noe jeg misliker sterkt. Jeg liker å vinne fordi jeg er flink nok, ikke fordi jeg er heldig. Jaja, moro så lenge det varte. Endret 21. oktober 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Euro Truck Simulator 2. Klokken ca 23, ferdig med ni timeren og klar for nye 1600 km fra Manchester, England til Linz i Østerrike 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Dere ser vel selv hvilket spill det er fra Endret 23. oktober 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Euro Truck Simulator 2. Klokken ca 23, ferdig med ni timeren og klar for nye 1600 km fra Manchester, England til Linz i Østerrike Sitter man faktisk og kjører i 9 timer eller er det korta ned? Lenke til kommentar
Redoran Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sleeping Dogs kan sjå nydelig ut til tider. Spesielt om natta i regnet. Og sjå gatene bada i neonlys medan du cruisar gjennom byen er rett og slett imponerande. Akkompagnert av eit strålande lydspor og eit glimrande design av Hong Kong er dette den beste spelopplevinga mi så langt i år. Nå skal det seiast at eg er stor tilhengar av opa-verd spel, så inntrykket mitt er nok litt farga men allikevel.. Bileta er tatt med stort sett alt av innstillingar skrudd heilt opp, samt High Resolution Textures pakken. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvordan er Sleeping Dogs Redoran i forhold til GTA 4 og Mafia 2 ? Er det denne sjangeren? gameplay,bilkjøringen osv? Spiller litt Spec Ops - The Line Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fra Arma 2: DayZ mod,Namalsk map Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hotline Miami 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Leker meg litt i Diablo 3 igjen. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Die mr.gaymore! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Angry Skylanders? Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Borderlands 2 en venn som tok bildet. Vi syntes at commandoen hadde et godt grep over "stellet" Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Space Engine 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Går fremdeles rundt i Skyrim og tar portrettbilder 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skyrim? Nja, er for kul for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå