Fictivision Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Bilde tatt for ca 5 og halv år siden (Vanilla WoW) min første møte med Nefarian,jeg var Main Tank. Og her er enda ett bilde fra Vanilla WoW,mitt guilds første Garr kill i Molten Core. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 26. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2012 Elder Scrolls på PC. Obligatorisk nude mod. 12 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Speaking of vanilla WoW hadde et par gamle screens, likte denne random rollen i slutten av ZG run ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Skulle melde meg inn i Dawnguard, men endte opp som vampyr. Og har selvfølgelig ikke noen tidligere save Bruker Dawnguard armor for å late som om jeg "er med i gjengen". Endret 2. september 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Må si jeg liker nye CS, selv om jeg misliker at de har endret på noen av kommandoene, hvordan våpen velges og noe av det faktiske våpenvalget. Det er også kjipt at alt av lyddempere er borte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Guild Wars 2 er gøy. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kjøpt meg Guild Wars 2 i dag så nå er det bye bye social life for en stund 1 Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Måtte ha en toalett pause Endret 5. september 2012 av John Fredrik 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen flere screenshots fra Guild Wars 2! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Mere Guild Wars 2! Det er gøy å stage fotoshoots med venner. Endret 8. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Litt diverse koselige screenshots fra spill jeg liker: Garry's Mod: ^ Et bakgrunnsbilde jeg brukte litt tid på, inspirert-ish av The Matrix GTA IV: EFLC Silly animation bugs... Skyrim: Sacred 2: Fallen Angel (+ Ice and Blood expansion): Sacred 2 er et sykt bra spill, synd spillerbasen ikke er større. Skulle postet flere screenshots fra det, men er ikke hjemme atm. Grafikken er deilig utenfor dungeons etc. Dear Esther: Til tross for veldig kort gameplay har jeg ikke vært så begeistret over et spill på lenge. Fantastisk bra lagd. MW2: Flawless TDM nuke, rimelig lei av det spillet tbh. Endret 13. september 2012 av Nødstopp Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 FTL: Faster Than Light 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Black Mesa 2 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Noe kjent med duden i bakgrunnen? Fra The Witcher 2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå