Slimda Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ingenting er som å nyte litt sniking. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Kerbal Space Program Jeb nyter utsikten over Minmus en siste gang før han klatrer tilbake til kapselen sin. Kursen er satt hjem til Kerbin, der heder og ære nok en gang venter. En svipptur innom Mun på vei tilbake må til; denne omvendte gravitasjonsslynga er en sårt trengt brems når alle drivstofftanker er tilnærmet tomme. Beregning av atmosfærebremsing på vei hjem kan vel knapt gjøres stort bedre! Den siste gåturen kan ikke sammenliknes med reisen som er tilbakelagt. Velkommen hjem, Jebediah Kerman ─ hele Kerbins romhelt, tross alle odds! Endret 15. august 2012 av Dunsay 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Skulle ønske jeg var like god som Dunsay, Jeg klarte faktisk og bomme på orbiten til jorda, og nå har jeg en liten svipptur rundt sola Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 DCS A-10C Kan såvidt ta av, fly litt rundt og lande, men det er kult av og til bare det! Og ikke minst at man kan trykke på alle knappene haha. Har ikke fått satt meg skikkelig inn i den ennå, vet egentlig ikke hvordan jeg avfyrer et skudd en gang. Et par screenshots i 3D anaglyph også (Vet ikke hvordan jeg slår av teksten på ting i bildet). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har man ikke jekk får man bruke hodet. Død? Neida, men en helt jævlig hangover. My body is ready. Help me, Obi-Wan! You're my only hope! 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Har man ikke jekk får man bruke hodet. Død? Neida, men en helt jævlig hangover. My body is ready. Help me, Obi-Wan! You're my only hope! Endret 30. juli 2012 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kremt.... 1080p og ultra preset. Bruker ikke mere enn 1973mb av Vram'en, 2GB er ikke nok!! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Etter en liten oppgradering av PC'n ble det å teste den ut Spill: The Witcher 2: Enhanced Edition Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Etter en liten oppgradering av PC'n ble det å teste den ut Spill: The Witcher 2: Enhanced Edition Er det fortsatt slik at helt nye PCer fortsatt ikke kan dra The Witcher 2 på fult? CLOP: Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Klarer det fint med full pupp jeg, ligger på rundt 60-100fps (avhengig av omgivelsene). Det eneste jeg ikke bruker er ubersampling, da dette kveler FPS noe helt vanvittig (med US så ligger jeg på rundt 30-40)... edit: Bilde ja.. Endret 11. august 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Er det fortsatt slik at helt nye PCer fortsatt ikke kan dra The Witcher 2 på fult? Det går fint nå http://www.techspot....-670/page8.html Gammelt bilde, men har ikke akkurat det store utvalget av screenshots på laptopen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Er det fortsatt slik at helt nye PCer fortsatt ikke kan dra The Witcher 2 på fult? Det går fint nå http://www.techspot....-670/page8.html Gammelt bilde, men har ikke akkurat det store utvalget av screenshots på laptopen. Det er vell ikke på max viss US er av? Skyrim: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Og Arma 2 er heller ikke på "max" før man setter View Distance til 10000, men det er totalt unødvendig og tar mye mer ytelse enn det det gir tilbake. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Og Arma 2 er heller ikke på "max" før man setter View Distance til 10000, men det er totalt unødvendig og tar mye mer ytelse enn det det gir tilbake. Unødvendig, ja. men det er jo litt av morroa:P ---------- Har sitti litt i Source Filmmaker i dag, hva syntes dere? 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 DayZ Ny hobby: Skyte zombier fremfor å løpe fra dem Men med såpass mange zombier utenfor tok jeg bakveien ut likevel. Og hva fant jeg? Jo en MP5. Og Military Camo. Dessverre beskytter ikke den camoen mot knockouts fra zombier... Gjett hva jeg fant etter en time eller to etter respawn? Jupp. En AS50 TWS, NVG og M9 SD på en død fyr. Og livet blir ikke noe verre av at de jeg spiller med hadde en ghillie til overs og nettopp reparert et helikopter. 3 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Mon tro om han vil sitte på? @DayZ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Endret 15. august 2012 av Avean 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Ingen følger reglene ser jeg 2. Alle bilder / bildeserier skal være markert med spillets navn. Dayz: Endret 15. august 2012 av Heradon 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) EVE Online Speedtanking på høyt nivå. Endret 15. august 2012 av Saft Suse 3 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Civilization V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå