Orwandel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Fantastiske Arkham City: Endret 4. juni 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg bytter ut medhjelpere etter bruk-og-kast prinsippet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Took an arrow to the hånd hode arm pupp nyren lungen låret rompen mellom øynene Flott mod til Skyrim, øker antall piler og reduserer antall piler som despawner eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har blitt fullstendig hektet på X3. Her dreper jeg pirater: Her kan du se mine to kjære skip der jeg sitter i en Advanced Eclipse, og har en Skate Prototype som wingman. Ikke la utseende bedra deg på Eclipse. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Æsj, Eclipse. Tenjin/Chimera masterrace. Skulle gjerne slått til med screenshot av flåten min, men da må jeg reboote til Windows, stille alle skipene opp og alt det der. Slitsomme greier jeg ikke gidder nå. EDIT: Woops, glemte det var ingen post uten bilde. Får vel hive meg ut på det. Slenger inn noen screenshots fra en gammel save som ble korrupt: Xenon Core 023, under en Xenon flåtemobilisering (bruk av ImprovedRaces skript), litt av mine skip, noen få screenshots fra en kamp i Xenon Sector 472, og en Yaki-invasjon i Empires Edge. http://tinyurl.com/7tz2ubd Endret 16. juni 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Zombie slakting i DayZ Endret 16. juni 2012 av Ferd!s Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Lego Batman 2: DC Superheroes Batman & Robin i aksjon Det er viktig å holde folk i form, for eksempel med tauklatring. Meget vakkert spill til tider. Grunnet finanskrisen har The Dark Knight Rises et litt mindre budsjett enn før. Commissioner Gordon: It could be any one of them... But which one? Which ones? Batman: Pretty *fishy* what happened to me on that ladder... Commissioner Gordon: You mean where there's a fish there could be a Penguin? Robin: But wait! It happened at sea... Sea. C for Catwoman! Batman: Yet, an exploding shark *was* pulling my leg... Commissioner Gordon: The Joker! Chief O'Hara: All adds up to a sinister riddle... Riddle-R. Riddler! Commissioner Gordon: A thought strikes me... So dreadful I scarcely dare give it utterance... Batman: The four of them... Their forces combined... Robin: Holy nightmare! (la oss se hvem som tok den der...) Endelig litt morsom flyving. Som sagt er budsjettet i neste Batman-film litt lite... Noen lærer aldri. Tre til, slenger de i spoiler siden de hører sammen. "At least the Mayor's idea of letting the criminals loose in the vast walled-off area in the heart of the city was put on hold. Now that would *never* have ended well..." Hm... Endret 20. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Note to self: når du er 775300 meter inn i verdensrommet, ikke koble fra den siste motoren. Du kommer deg alldri ned igjen. 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Lego Batman 2: DC Superheroes. Anbefales sterkt til alle som liker... vel, spill. Drit i de gamle spillene, dette er mange mil foran. Mye av det samme på enkelte områder, men langt, langt bedre på mange andre. På vei inn til galehuset. Litt tullkjøring i Gotham må til. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Sins of a Solar Empire: Booooooom!!!! Edit: La til noen bilder ifra Anno 2070, teite tornardo :< Andre gangen den har vært innom og lagt halve byen min i brann. Men litt artig også at den kommer, litt mer "realistisk" ;P Endret 28. juni 2012 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Warhammer 40,000 Space Marine. Edit: Åpenbart hvilket spill det er. Endret 8. juli 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dayz! Zombie Survival mod til Arma II. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Sounds legit. Oh, okay then! WTFUX! 3 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Pusset sniper skills på Noshar Canals, og ble eid... Så jeg tok igjen - 5 kills på 5 skudd, ingen under 100 meter, og alt over på maksimalt 10 sekunder. Og alle var headshot! (Og de var sniperer vel og merke...) Antar at en viss frustrasjon ble utrykkt på Teamspeak serveren der, jeg ble kjeftet ned som "Camping noob sniper" på chatten. Skal sies at det andre laget hadde begynte å sette opp telt og fyrt i grillen på campingen... Endret 18. juli 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Note to self: når du er 775300 meter inn i verdensrommet, ikke koble fra den siste motoren. Du kommer deg alldri ned igjen. Status oppdatering for det romskipet: Det er fortsatt der :s Spillet er Kerbal Space Program Endret 19. juli 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hm, hver gang jeg trykker screenshot-knappen tar maskinen bilde av skrivebordet og ikke selve spiller. Megairriterende. Derav tilfeldig bilde fra gammel wowkonto. Endret 19. juli 2012 av Deadringer Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Alle bildene er fra MW3 (Modern Warfare 3) Assault moab: Silenced pistol moab (five seven) Double moab: Double moab: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå