vikingkylling Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Old Republic Single-player? Yeah, right. Vi gjør oss klare til å banke en World Boss. Edit: Vi gjør oss klare til enda en World Boss. Stor og stygg er han, men vi banket ham. Endret 14. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Litt wow fra lvl 80: Bilde jeg tegna av charn når nette gikk ut.. Også litt tibia!: 4 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Feilposta Endret 21. februar 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Realm of the Mad God Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fortsetter bare litt med med tibia da for og bumpe tråden! 1 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Project Cars, pre-Alpha. FFB for Fanatc-rattene er råtten, men Fanatec har sluppet en Beta driver som skal forbedre problemet, og begge teamene jobber med saken. Simmen fungerer generelt veldig bra til å være så tidlig i utviklingen. Endret 25. januar 2012 av Sugarbeats Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Deus Ex: Human Revolution #1 Awww, jeg klarte ikke å redde Faridah Malik, selv om jeg ikke visste det var mulig å redde henne i det hele tatt. #2 Likte hvordan fyren stod etter jeg sprengte han og vennene med en granat =) #3 Sup?! Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Litt Blade & Soul, overraskende nok er den koreanske klienten litt oversatt til Engelsk også. Muncher litt på en dumpling Fin grafikk~ Unreal Engine 3 er sexy for MMO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 godt ikke amerikanske medier har sett denne delen av the darkness enda Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Matlaging i Arx Fatatlis Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kjøpte meg Skyrim i går Spillet kræsjet til desktop akkurat i det jeg skulle entre graven til han Greybeard fyren. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ikke de mest observante vaktene i Skyrim. Jeg har akkurat snikdrept to personer med bue innendørs, og selv om ikke de direkte så meg gjøre det, så reagerer de jo ikke på to lik fulle av piler heller! Grunnkurs i kriminologi for vakter i Skyrim: A:Når det står en pil ut av en død kropp;se etter noen som bærer bil og bue. B:I sågar tilfelle,står gjeringsmannen rett foran deg.Det er ingen andre som har bue her inne.. Til høyre ser vi Jarlen av Whiterun.Han er ikke spesiellt mistenksom av natur han heller. Iallefall ikke nok til å skjønne at jeg har forsøkt å hinte om at jeg ønsker livet av han, ref antall piler som står i tronen rundt huet hans Endret 21. februar 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Her en et nytt bilde fra Skyrim: Lenge siden han var hjemme hos kona nå.Han får nøye meg med en geit.En død en sågar. Heldigvis ble han ikke sett av noen..ditt perverse svin! :!: Edit:Det værste er at geita SMILER og ser ut til å like det.Hvem er sykest egentlig?? Endret 21. februar 2012 av ArkArk 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Du Endret 1. mars 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 En liten del av en bane jeg lager i Trackmania 2 Canyon. Som også er det eneste jeg spiller for tiden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Spilt mange mmo opp igjennom men er helt speechless etter å ha testet Tera i et par dager nå...fineste mmo spillet til dags dato. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Dirt 3 (Jeg burde kanskje ikke nevne at jeg har ratt... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå