TCi Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dead Island Fikset på FOV og tvunget 16xCSAA og 16xAA Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vennligst følg trådens regler, spesielt den om at alle bilder skal lastes opp på forumet. To innlegg med ekstern bildehost har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Han strauk med! Masse action! Landminer kan man like! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Mitt første forsøk på å faktisk spille Project Zomboid. Kjøpte indiespillet for hele fem dollar for et par måneder siden, og endelig begynner det å komme litt mer spillbare versjoner i alphagenerasjonen. Jeg hadde nettopp kommet hjem med forsyninger, kokt mat og gått opp i andre etasje for å sjekke damas tilstand, da inngangsdøren ble sparket inn i underetasjen og noen ropte noe sånt som "hey neighbor!". Jeg hadde nettopp løpt sikk-sakk mellom ravende zombier på vei hjem, og den åpne døren var en ren invitasjon, så jeg løp ned og stengte den igjen, før jeg barrikaderte den på ny. I det jeg var ferdig, kom "naboen" inn fra et siderom og blåste hodet av meg med en hagle. Slemt. Veldig slemt. Jeg tror jeg kommer til å like dette spillet. 2 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Han strauk med! :O Du drepte noen! Way to go! Masse action! Du sitter å kikker på noe bøss ett stykke lengre borte? Jada, en eksplosjon, men det er vanlig å se slikt ca 5 ganger per BC2 runde. Landminer kan man like! Tre campere som sitter oppe i ett hjørne å dasser. lol. Vanlig ja! Starta på den gjengen der... Red Orchestra 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke glem at dette er en bildetråd, ikke en diskusjonstråd. Samtaler kan dere ta på PM eller andre steder.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 SPESS MEHREEN! MP-skrytebilete: På PC har ein den fordelen at ein kan spele gjennom kampanjen som andre enn Ultrasmurfs. Her: Ein Deathwatch-skvadron: Litt spoilers frå kampanjen, så... Spoilertags. Før: Etter: Kloke ord frå Titus: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Firmafest, dagen derpå. "Mer bloom," sa de. "Nok nå," sa jeg. "Neida, kjør på," sa de. Tullinger. Hidden? Joda, umulig å se hun der... Gah, slutt å blø på skjorten min! Idioter. Føler meg velkommen her... DLCen Lonesome Road ute om noen dager? Får vel vente litt, da. Nok en dag i Red Dead... Vegas. Ikke helt det jeg forventet å finne midt i ødemarken, for å være ærlig. Endret 19. september 2011 av vikingkylling 3 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen tilfeldige bilder av Grand Theft Auto IV. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bastion, ett ganske morsomt spill. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Et knippe shots fra Fallout New Vegas Vipers VS Courier med Grenade Launcher Riot Gear Fylla har skylda! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Å være i mindretall har aldri vært en hit. Hadde 4 foran meg, og 1 bak meg, alle(?) bedre tanks. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Noken bilder frå BF3 Beta'n Ingen NDA avtale greie på denne slik som det var på alpha'n trur eg! Endret 28. september 2011 av rvenes 2 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ikke akkurat fra et spill, men synes det fortjener og bli med her. 1 Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hydrophobia: Prophecy Veldig bra vannsimulering (som jo er hoved-gimmicken med spillet)! Two Worlds 2 (Action-adventure RPG ting) (Beklager ble litt mange...) Aargh, ladder technology! I can not use this hi-tech stuff Et bilde fra en spesiellt artig quest i Two Words 2, parodi på Indiana Jones og Monthe Python i samme slengen. Eller mao: roflmao! Litt fra POTFF (Pirates of the Flying Fortress) tillegg til TW2 Endret 28. september 2011 av Z_for_Zero 2 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kjøpte meg dirt 3 her om dagen, må si jeg er imponert over grafikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå