fflex Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Assassins Creed: Brotherhood 1920x1200 @ GTX 460 Endret 3. april 2011 av fflex Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Batllefeild 2 BF2 2008-03-23 23-17-04-21.bmp Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Kjøpte The Sims: Medieval i dag, og... vel, en del moro kan man jo ha det. Kanskje best å ta det i en spoiler, for de som husker hvordan det gikk da jeg prøvde The Sims 3. Først tok jeg en tur i skogen... Hva mener du med at jeg rappa den ene hansken din? Vil du sloss om det? Det ville hun, ja... Nå er det sånn at slossing ikke er helt populært, selv i middelalderen... ... så da må det vel gå sånn. Kanskje jeg bør synes synd på henne? Neida, vi kaster egg i stedet. Endret 5. april 2011 av vikingkylling 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Deretter bestemte jeg meg for at det kanskje var best å holde seg hjemme. Det var jo lurt... Vi snakker middelalderen, en tid da damer helst skulle holde seg hjemme på kjøkkenet. Sånn er det vel her også? Tja, litt moro kan man vel ha det. (tro hvorfor hun andre dama der ikke er helt blid? Sjalu, kanskje?) Nå begynner det å bli litt på kanten... Så da får vi vel gjøre det rette og gå ned på kne. Men hvor er presten? Der var han, ja. Og vips var jeg gift med en annen dame. Så da var dette plutselig helt lovlig. Og han fyren i bakgrunnan narrer ingen. Alle vet hva han egentlig ser på. 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 fra FlatOut 2. Jeg kjører den oransje pickupen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. april 2011 20 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Lekkert... Det er jo viktig å ikke søle til trona. Jeg skjønner heller ikke hvordan de klarte å få den nye trona inn dit. Hva er det med disse perverse damene i middelalderen? Fyren tenker på romatikk, hun tenker på sengen... Hm... The winner takes her all... Snill dronning? Vel... hva tror du? 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Sims-romantikk for dummies. Ta en blomst... Gi den til dama... ... og finn et telt eller seng. Resultatet blir jo rystende, for å si det sånn. (og legg merke til puten. Ikke noe tull her i gården. Eller senga.) Endret 5. april 2011 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg minner om at eksterne hoster (bildr.no, imageshack, tinypic) ikke er tillatt. Bruk forumets egne vedleggstjeneste hvis du ikke vil at bildene dine skal slettes!Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 FSX Lerkendal på vei fra Værnes 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tønne + Strikk + Koreanere = Win 3 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Darkest Hour Startet som Sverige bare for og sjekke hvordan det gikk, så fant jeg ut at jeg måtte ha litt olje. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Pen liten sak. Vekk med den. Aner ikke hva som skjedde, men straks jeg hadde drept den greia der angrep hun dama en fyr. Dyrebeskyttelse, kanskje? Woohoo, kabalen gikk opp! Jeg fikk en ny quest og måtte ha en ny karakter. Det startet jo bra... Har hun lært at forbrytelser ikke lønner seg? Vel... Ta det med ro, de er venner. Så var det dette med at forbrytelse ikke lønner seg... Endret 7. april 2011 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Oblivion: jeg skulle gjerne se hvordan folk spiser med øks.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 18 Wheels of steel Haulin! 1 Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Live for Speed, online racing simulator. Bildet er tatt på cruise serveren [CLC] CityLifeCrew Cruise. Disse er på Single Player. Endret 10. april 2011 av Asplii Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Command & Conquer: Renegade 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Max Payne 2 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå