Spirre Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) bildet er fra stalker call of pripyat. her er et bilde fra et spill som jeg er ganske sikker på at ikke har blitt posta før. Endret 21. mars 2011 av Spirre 1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spill slik de var da spillbarhet fortsatt var viktig. Hadde nesten glemt hvor moro det var å spille slike spill. Hvor er Sheldon når man trenger ham? Jeg beklager at jeg ikke poster bilde, men jeg har rett og slett ingen. Men tingen er at jeg stikker til militæret i morgen, å jeg lurer på hvor jeg får tak i dette spillet du viser her, og hva det heter? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Prøv dette istedenfor: http://www.adventur.no Helt fantastisk tekstbasert spill. Mest sannsynlig noe av det bedre der ute Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Det spillet utnytter "fantasien" som grafikkmotor. Rimelig dårlig i mitt tilfelle altså. Dog med et potensiale som skalerer uendelig høyt. "Det spillet" kalles Zork. Det er kommet en hel rekke opp gjennom årene (det første kom på slutten av 70-tallet, og de tre første er gitt ut gratis. Jeg kjøpte de tre første plus Zork 0, Beyond Zork og Planetfall i en samling på good old games. Det kostet bare ti dollar og er verdt hver krone. Ellers har vi jo Choice of the Dragon. Det er gratis og kan spilles i browseren, og består av å velge alternativer. Men selv om det høres teit ut er det faktsk veldig bra og underholdende, og ikke så helt enkelt. De har også andre spill som Choice of the Vampire osv. Du finner dem på www.choiceofgames.com. Endret 22. mars 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hitman: Blood Money 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Ut på sidelengstur. Endret 27. mars 2011 av ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 ultimate get-away bilen i et spill ever!!! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Assassin's Creed: Brotherhood: En fyr som chiller'n Crysis 2: Hadde det litt fun med Crash site Lenke til kommentar
powersnork Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Enda et bilde fra Lineage II. Giran siege på Devianne. Endret 28. mars 2011 av powersnork Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forza 3. Ford Focus RX Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Begynner å bli en bra Bat-lærling. Tror jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Dett er en av grunnene til at jeg elsker strategispill å sende en gigantisk hær for å knuse mostandere Endret 29. mars 2011 av Tsjuden 2 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Minecraft på Eyefinity-oppsett er gøy: 3 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ute og jakter på nordkoreanske soldater. Prøver egentlig å skynde meg igjennom spillet, men lurer på om jeg bare skal starte rett på Crysis 2. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ute og jakter på nordkoreanske soldater. Prøver egentlig å skynde meg igjennom spillet, men lurer på om jeg bare skal starte rett på Crysis 2. Du går ikke glipp av noe spesielt av historien ved og droppe crysis. så du kan trokt hoppe rett på 2'ern;) ---------------------------- Creeper senga mi i minecraft:) 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Om man spiller Pc og ikke har spilt Crysis haddet jeg dog anbefalt Crysis 1, spesielt første biten. Crysis2 to har fått konsoll kreft. Så haddet mye heller vært i det åpne frie landskapet han har bilder av der med genial fysikk en å begynne på Crysis 2 ). Endret 29. mars 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hitman: blood money Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå