Coffey Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hvis du har spilt spillet før så legger du kanskje merke til at jeg har ryddet litt. Endret 15. juni 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Split Second Mitt nye bakrunnsbildet;) Mitt er ifra MTA:D Lenke til kommentar
larsere Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mitt er ifra MTA:D Hoho, fra da vi bro-hoppa med båter Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hoho, fra da vi bro-hoppa med båter Just a normal day in San Andreas:D Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Meg som har det litt morsomt med Planet Interaction i EVE Online. (Og driver og eksperimenterer litt) Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 En skikkelig glasskanon. [Vigilant, Falloff] Damage Control II Tracking Enhancer II Tracking Enhancer II Magnetic Field Stabilizer II Magnetic Field Stabilizer II Magnetic Field Stabilizer II Large Shield Extender II Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive Warp Disruptor II Federation Navy Stasis Webifier Heavy Neutron Blaster II, Null M Heavy Neutron Blaster II, Null M Heavy Neutron Blaster II, Null M Heavy Neutron Blaster II, Null M Heavy Neutron Blaster II, Null M Medium Core Defence Field Extender I Medium Core Defence Field Extender I Medium Core Defence Field Extender I Hammerhead II x5 Tåler nesten ingenting, og er verdt ca 350m, men jævlig morro å fly, selv om den nå kun eksisterer på et random killboard :/ Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Spiller CM 97/98, og hadde jeg ikke visst at disse spillene er fulle av bugs, så ville jeg nok ha fått bakoversveis her. Hadde vært fantastisk om de sparket meg etter å ha sørget for at klubben rykker opp. Endte riktignok på andreplass i ligaen, men rykket opp etter kvalik. Spilte ikke flere kamper etter 10.06. Fikk ingen kommentarer da jeg endte på andreplass, de var først misfornøyde da gruppespillet var ferdig og klubben hadde rykket opp. Endret 24. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Sniper! BOOOM HeadShoot! Klikk for stort bilde ;D Endret 25. juni 2010 av Gelly Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Anbefaler alle og kjøpe denne pakken på steam mens den er på tilbudt. http://store.steampowered.com/sub/4603/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kult om dere SKRIVER HVILKET SPILL DET ER... Transformice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå