MOO- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg måtte prøve shift - og ble jævlig overrasket hvor bra og fint spill det var Endret 5. november 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ingen andre enn meg som syns stats/skryte-bilder er fryktelig kjedelige? Flight simulator X: Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ja de er kjedelig. Måtte spille litt GOW :-) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gleder meg til release Left 4 Dead 2 for dem som ikke visste det Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg legger også til et lite Left 4 Dead 2 bilde. For de som er skeptiske til Left 4 Dead 2 (slik som jeg var) så anbefaler jeg dere å laste ned demoen. Han som posta før meg postet In-action bilder...jeg poster after Endret 6. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen bilder fra LOTRO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Æsj jeg trodde jeg hadde funnet en uoppdaget glitch på Creek, men den lå allerede ute på YouTube. Endret 11. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Endret 12. november 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Modern warfare 2. Overraskende kult mtp at jeg mislikte eneren. Eneste hake er at det blir i overkant hektisk til tider. Litt av kosen med spill er å kunne lene seg tilbake og slappe av litt, men det fungerer stort sett dårlig i MW2. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 COD World At War - Spaceworld - 299 Fant plutselig et gavekort fra jul Mistenkelig..Trodde gavekort kun varte i 6 mnd jeg. COD - Modern Warfare 2 er så rått. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Stepmania improvement scores. En mnd siden. SDG (Single Digit Great) Idag. DDP (Double Digit Perfect) Hardt å pusse ned på great's altså! Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Modern Warfare 2 med Eyefinity. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 På tide at dere snart lærer hvordan man laster opp bilder. Det der ser jo for jævlig ut. På tide man lærer seg å ha bilde i postene også. Forøvrig ser det sinnsykt fett ut om man har et eyefinity-oppsett. Google it. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fett bilde, men synes ikke eyefinity er så særlig stas. For det første er det helvetes dyrt å kjøpe 6 skjermer , og for den andre ødelegger kantene det så inni grader at enkelte spill blir ubrukelig. Mye bedre med en hel og rein skjerm Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Modern Warfare 2 med Eyefinity. Tydelig at Modern Warfare 2 ikke støtter Eyefinity. Sidene ser jo helt jævli ut. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 haha 360 km/t plutselig bråstopp! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Modern Warfare 2 med Eyefinity. Tydelig at Modern Warfare 2 ikke støtter Eyefinity. Sidene ser jo helt jævli ut. Jeg vil da påstå det motsatte uten å vite det for helt sikkert. For i de fleste tilfeller så har pc gamere med eyefinity de 2 kanskjermene litt skrått innover..da tror jeg kansje dette med de skjeve kantene får det til å se bedre ut. Min rekord.. Haha digga kommentaren: Very impressive, man! You made that course your bitch! Har selv en tid på 29,7 som gjor at jeg akkurat fikk achievement og gjorde meg verdig for veteran (som jeg nå har rundet MW2 på 2 ganger.) Jeg spiller på ps3 though så jeg er ganske fornøyd med den tiden med tanke på de litt mer vanskelige kontrollene:) __________________________________________________________________________________________ ______ Her er mitt bilde. CoD4 og TF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå