Campin Carl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Drivi og spilt litt CS:S for en gangs skyld Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, men her er noen fra Invasion 1944 Mod til Arma. Storkoser meg med denne. Noe av det mest "autentiske" wwii spilling jeg har opplevd! Må prøves for dem som har Arma! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Fable 2 Joda, dette er på xbox360, og kvaliteten er litt tvilsom fordi jeg tok bildene med digitalkameraet. Tråden ligger i PC-spill, men er det et problem at jeg legger inn bilder fra konsollspill er det vel bare å flytte tråden. With friends like these... hehe. Om dette er helten kan vi jo lure på hvordan slemmingen er... Endret 25. oktober 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen til av denne fantastiske modden til Arma. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvor realistisk er tanksene i den modden? Har de "liv" (skyt tanks x ganger og den er død), eller kan du få et skikkelig lykkeskudd hvor den ryker i ett skudd, eller eventuelt et skudd som ikke har noe effekt i det heletatt? Kan man ta ut forskjellige deler på tanksen, som beltene, motoren, "turret"-en osv? Fra GTA: San Andreas med SAMP (online multiplayer "mod") Lenke til kommentar
larsere Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmm.. Hvis vi hadde starta en fanboy-krig her inne hadde det nok blitt fart i tråden med mange bilder Gjett spillet... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg gjetter... KABAL! Jeg poster ikke akkurat et spill, men jeg elsker grafikken! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Grafikk er morro ja, og jeg tror han koreaneren her er enig (Alle bildene mine fra Crysis er tatt i Editoren og med uendelig AA, PM for mer info) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Multiplayer er alltids gøy weeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Å drifte med 720hk på rompa til en Supra funker bra det Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) For et kvarter siden kunne jeg endelig starte opp tidlig verson av Left 4 Dead 2 demoen, Ai er ikke så bra enda, men fysikken er blitt mye bedre. her er noen screens Må si gitaren er en favoritt Endret 29. oktober 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Borderlands var faktisk veldig gøy Lenke til kommentar
Robros Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 MXS igjen Og noen videoer jeg har laget Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 En talibaner ifra BF2 modden PR. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) I'm kinda standing in teh air. Ser ut til at Norges Politi ikke er det eneste i verden som er glad i disketter. Det er bare min bil som gikk av. Alle andre fulgte etter. Endret 1. november 2009 av ;P Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her er et bilde fra Batman: Arkham Asylum Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg og to venner som eide i en pcw :^ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Makan, har sutte å spillt på samme server om ringO i nesten hele dag. Banen var også creek... Hva heter du in-game? Jeg er kjermy Bilde: Første gang jeg har hatt ei vellykka runde med sniperen Endret 5. november 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå