WheelMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg minner om trådens emnetittel som forteller klart og tydelig at man skal ha med minst et bilde i posten sin - to bilder forsvant. - Trackmania Nations Forever Endret 1. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dro frem Half-Life 2 igjen.. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 BF2 Uten Widescreen Fixer og med Widescreen Fixer Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Nermer seg jo FM 3, så da må mann jo dra fram FM 2 igjen, er på x360 men legger den her jeg Endret 3. august 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har testet ut Left 4 Dead og må si meg skremmende fornøyd så langt. Jeg valgte å legge ved et mildt men beskrivende bilde. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Batman Arkham Asylum Demo Ganske artig spill og flott grafikk Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enemy at the Gates, anyone? (Sniper Elite) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er slik en slagmark skal se ut Fra empire total war, med 4-5 mods blandet sammen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fikk endelig The Sims 3 og prøvde å lage en litt overdreven versjon av meg og dama for å se hvordan forholdet vårt vil utvikle seg om vi hadde levd i The Sims. Nå skal det sies hun er et Evil Genius som fort blir sur, og jeg er ikke noe særlig bedre. Hun vil bli lederen for forbrytersyndikatet i byen, mens jeg nøyer meg med å lage en dyr/robot hybrid. Dag 1... Vi har akkurat flyttet inn, og det første hun gjør er å stikke på konsert uten meg. Jaja... Kanskje litt mat vil blidgjør henne? Hun takket nei, og jeg tror jeg vet hvorfor... Nei, det er ikke "World of Warcraft strategy guide". Egentlig litt imponert over at det er speilbilde her. Ikke verst. Og hun kaller meg bookworm? Og da var det på tide å sove litt... [ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Er veldig lenge siden jeg spilte et Sims-spill, så det gikk litt til helvete med en gang. Hva er poenget når folkene mine ikke liker hverandre? Men, men, vi prøver¨på nytt. Denne gangen i Riverview i nytt hus. Vi får se hvordan det går denne gangen. Vårt nye hus. Hun sa hun ville kaste meg ut om jeg ikke skjerpet meg, men jeg trodde ikke hun mente det så bokstavelig... Det lykkelige paret... Det var bedre... Litt moro på soverommet fikk vi også. (ta det med ro, det er bare massasje. Hva trodde du jeg mente?) Hihi... Det var ikke dette jeg mente da hun spurte om jeg ville "ha det morsomt på sofaen..." Hun spiller, jeg foretrekker å trolle på forum. La forresten merke til at lyset til hardisken blinker når du bruker PCen. Ikke verst. Liker slike små detaljer. Kveldsmaten er underveis. Endret 22. august 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Gjett spillet? Neida, det er noe alle vet Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Attack on Pearl Harbor. Ikke noe nytt spill men fremdeles ganske artig. Noen videoklipp jeg mekket og lastet opp. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) @Cruentus: Du hadde "teken" på det der....nesten 2 for 1 i det siste klippet der....:-) Fallout 3 Endret 27. august 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fra en STOR operasjon i Arma 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå