Alt-Ctrl Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Her har FAC - Kriss tatt meg igjen i ett online løp i Life For Speed, men jeg gir meg ikke så lett og tar han igjen på strekka etterpå. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Far Cry Amd64 patch 1.32 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Vi lå side om side hele strekka, jeg hadde innerste sporet inn mot svingen, men han bremset senere og vant nok løpet på det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Far Cry Amd64 patch 1.32 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Det er slike navn som det du ser på Guild Wars bildet over som ødelegger stemningen og trekker det totale bildet av spillet ned i søla. Skulle ønske de var strengere på navneregler. Hva er det du snakker om?? Det var en spøk om du ikke skjønte det, det er nemlig null 1337-5p34k (leet-speak, tall istedenfor bokstaver osv..) i Guild Wars. OnT: Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) her har jeg slått til en vakt... han ble selfølgelig litt sur å begynte å skyte på meg.. EDIT: bildet er fra riddic Endret 12. mai 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 her er et til der jeg holder på å sloss med en fyr. også fra riddic Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 å her er etter at jeg vant... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Fra Pariah: Noen som vet hvor jeg skal, her? Har nettopp åpnet "Anvil Doors", og alarmen har startet. Den stopper ikke, og alle utveier er låst. Noen som har en minste peiling på hva jeg skal gjøre? EDIT: Oops, det glemte jeg, ja! Endret 12. mai 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Fra Pariah:Noen som vet hvor jeg skal, her? Har nettopp åpnet "Anvil Doors", og alarmen har startet. Den stopper ikke, og alle utveier er låst. Noen som har en minste peiling på hva jeg skal gjøre? dontgetit.gif sorry for OT men jeg ser ingen bilde??? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Her er avataren min i Star Wars Galaxies. En Feesh (Mon Calamari) med navn Drzoidberg. Spiller på Europe-Chimaera. Tok med dette bilde fra Operation Flashpoint også. Meg og en kamerat spilte via lan på et mission som heter Trip2Hell3. Det tok oss "noen" forsøk før vi greide det. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Det er slike navn som det du ser på Guild Wars bildet over som ødelegger stemningen og trekker det totale bildet av spillet ned i søla. Skulle ønske de var strengere på navneregler. Hva er det du snakker om?? Det var en spøk om du ikke skjønte det, det er nemlig null 1337-5p34k (leet-speak, tall istedenfor bokstaver osv..) i Guild Wars. OnT: Jeg mente ikke direkte det navnet du skrev eller dette trettentrettisju språket, men det er den genrelle typen navn som går igjen i hele spillet. X antall versjoner av Johnny Råhard og Rune Metall. Men det kan vi ta i en annen tråd. World of WarCraft - Scarlett Monastery Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 et til fra nfsu2 Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 fra The Legend of Zelda, Ocarina of Time - Master Quest på pc med n64 emulator Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Her er jeg på tur forbi den hvite og svarte bilen etter den svarte bilen har forårsaket en ørliten kollisjon. Lenke til kommentar
era Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Screen fra Earth and Beyond Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Er fra John deere: American farmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå