Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra spillet Freelancer, på Freelancer Universe 24/7 serveren.

Hadde nettop kjørt fast mitt Rheinland Battleship, og da folk spurte hva jeg gjorde, sa jeg; "nothing, just nosing around"... :D Skjønner? "nosing".... lol.........

Aaaaaaaanyways...

lolji9.th.png

Endret av AdrianJ
Lenke til kommentar

Bare for moro skyld har jeg tenkt å foreta et lite eksperiment staret jeg nettopp en High Elf i Sacred 2 og har tenkt å prøve å "logg-føre" hele veien gjennom spillet. Når interessante ting skjer tar jeg et bilde og legger det ut her. Aner ikke om det er interessant eller noe, så vi får se. :)

Legger bildene i en spoiler da det begynner å bli en del. :)

Så for å starte et sted, her er hun akkurat nådd lvl 2 og er klar til å utforske verden.

Edit: Har nådd level 4, fått meg bedre armor og begynt å utforske litt på, rundt og under en kirkegård.

Edit 2: Rundt level 8 nå

Utforsker noen huler

Mange fine steder å utforske

Hva med en heis neste gang? :p

Edit 3: Testet en Seraphim.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Jeg går litt retro med Outcast :love:

Et adventure action RPG spill fra 1999, men syns det gir en ubeskrivelig bra opplevelse selv i dag! Bedre enn Mass Effect! :D (Faktisk er AI'en mye bedre enn i Mass Effect!) Ok, grafikken er ikke like bra, men den var lysår, eller ihvertfall noen år foran konkurrentene, til tross for (eller pga) ingen hardware aksellerasjon. En blanding av voxel- og polygongrafikk med bumpmapping. Vannet ser utrolig bra ut og de laget til og med gjennomsiktighet basert på synsvinkel.

Personlig likte jeg historien i Mass Effect veldig bra, og historien i dette spillet er ikke noe dårligere!

OK on with tha images (Synd jeg ikke hadde noen med litt kulere våpen og eksplosjoner for hånden).

post-134673-1224471981_thumb.jpg post-134673-1224472011_thumb.jpg

post-134673-1224471946_thumb.jpg post-134673-1224471836_thumb.jpg

post-134673-1224471814_thumb.jpg post-134673-1224472113_thumb.jpg

post-134673-1224472121_thumb.jpg post-134673-1224472914_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...