Intellio Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fine bilder MrLG. Har skaff meg BIA HH jeg også :!: STALKER Clear Sky, et utrolig bra spill. Atmosfæren er konge! Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen tes4 bilder,selvsagt Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Trykk på bilde for større Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 vel... Min Tauren Warrior fra WoW WTF privat servern.. xD Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Ser ikke ut som høyoppløste youtube videon min funka Endret 16. oktober 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brothers in arms: Hells Highway er faen bra Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sacred 2 er endelig kommet! :D Dryad trenger ikke våpen. Et lite blåserør holder lenge. Lenke til kommentar
AdrianJ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Fra spillet Freelancer, på Freelancer Universe 24/7 serveren. Hadde nettop kjørt fast mitt Rheinland Battleship, og da folk spurte hva jeg gjorde, sa jeg; "nothing, just nosing around"... Skjønner? "nosing".... lol......... Aaaaaaaanyways... Endret 17. oktober 2008 av AdrianJ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Bra han her er snill. Vel, at jeg kan kontrollere ham, i det minste... Føler meg litt som ninja her... Endret 17. oktober 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Bare for moro skyld har jeg tenkt å foreta et lite eksperiment staret jeg nettopp en High Elf i Sacred 2 og har tenkt å prøve å "logg-føre" hele veien gjennom spillet. Når interessante ting skjer tar jeg et bilde og legger det ut her. Aner ikke om det er interessant eller noe, så vi får se. Legger bildene i en spoiler da det begynner å bli en del. Så for å starte et sted, her er hun akkurat nådd lvl 2 og er klar til å utforske verden. Edit: Har nådd level 4, fått meg bedre armor og begynt å utforske litt på, rundt og under en kirkegård. Edit 2: Rundt level 8 nå Utforsker noen huler Mange fine steder å utforske Hva med en heis neste gang? Edit 3: Testet en Seraphim. Endret 18. oktober 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Morsom score jeg fikk i dag Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Se jeg har flaks a =D Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bakhjulskjøring Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gav opp High Elf prosjektet for nå. Kulere med en slem Temple Guardian kalt Dog of Doom... Helt vanlig, tradisjonell fantasy... sånt skjer når man ikke vasker buksene på noen måneder... I den ene hånda: Stort sverd. I den andre... ... flammekaster! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg går litt retro med Outcast Et adventure action RPG spill fra 1999, men syns det gir en ubeskrivelig bra opplevelse selv i dag! Bedre enn Mass Effect! (Faktisk er AI'en mye bedre enn i Mass Effect!) Ok, grafikken er ikke like bra, men den var lysår, eller ihvertfall noen år foran konkurrentene, til tross for (eller pga) ingen hardware aksellerasjon. En blanding av voxel- og polygongrafikk med bumpmapping. Vannet ser utrolig bra ut og de laget til og med gjennomsiktighet basert på synsvinkel. Personlig likte jeg historien i Mass Effect veldig bra, og historien i dette spillet er ikke noe dårligere! OK on with tha images (Synd jeg ikke hadde noen med litt kulere våpen og eksplosjoner for hånden). Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) World of Goo: Et spill distribuert digitalt fra noen indie-folk uten utgivere. Ingen kopibeskyttelse (ikke engang serial) og det støtter Windows/OSX/Linux. Knallgøy. Endret 21. oktober 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hvor pokker ble bildene mine av? EDIT: linker til en youtube isteden: Outcast snutt Endret 21. oktober 2008 av Z_for_Zero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå