-sparks- Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Niiice LG. Jeg sliter med motivasjonen for å komme noe videre i Spore, det oppleves så ensformig. Her er Half Life 2 singleplayer med SMOD Tactical 5.56 mod. Likte aldri sci-fi våpnene i Half-life, så å kunne spille det med ekte våpen er mye morsommere. Og vanskelig, for her er kulene veldig dødelige. du kan lene deg rundt hjørner osv. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er kommet til centrum i galaksen i spore men hvordan tar jeg bilder i spore ahh? får det ikke til jeg. bortsett fra i creatoren. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Niiice LG. Jeg sliter med motivasjonen for å komme noe videre i Spore, det oppleves så ensformig. Er litt enig der ja. Det er litt repitivt og litt ensformig. Tror et par expansioner packer hadde gjort spillet veldig bra. head_hunter: Bare last ned Fraps og bruk det Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) enig i sparks, ensformig ganske stolt av den bg en var lv 20 og de fleste lå rundt 28, og er helt ny i WoW, sikkert ikke noe spess for hardcore wow gamers, but it is for me Endret 4. september 2008 av Silo Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 BF: Heroes Frets on Fire m/ DSAlarianMOD : Savage 2: WarRock: Flatout 2: TrackMania Nations Forver: Brothers in Arms: Defcon (spilte med Schnugaf og Flaringo her på forumet): Call of Duty 4: Red Alert: A Path Beyond: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ingen poster uten bilde Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Pent Evil Her er finpussing av tider med Audi R8 på Nordschleife, GTR Evo. En svært krevende bane å kjøre fort på. Endret 6. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Takker for komplimentet, ang. BF Heroes (Beta ). Splinter Cell CT Versus: Endret 6. september 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 "BFH Beta" har vel restriksjoner når det gjelder posting av bilder utenom på deres eget forum? GRID Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ingen poster uten bilde folkens. Jeg har fjernet et innlegg. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) D-Day Normandy (Standalone mod til quake 2): Du kan laste ned herifra (med masse små mods, maps og skins i tillegg + bedre grafikk: http://www.moddb.com/mods/ddaynormandy/dow...dy-41-installer Spiller på denne serveren: http://www.quakeservers.net/quake2/server_status/311/ Bare type inn dette i konsoll: connect games.coolnet.pl:27920 Mitt første online mp spill (2004) på PC. Endret 7. september 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Her er min spacejonax: Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Niiice LG. Jeg sliter med motivasjonen for å komme noe videre i Spore, det oppleves så ensformig. Her er Half Life 2 singleplayer med SMOD Tactical 5.56 mod. Likte aldri sci-fi våpnene i Half-life, så å kunne spille det med ekte våpen er mye morsommere. Og vanskelig, for her er kulene veldig dødelige. du kan lene deg rundt hjørner osv. Stilig mod da. laster den ned as. Her er min greie. Er helt på starten Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Var ute å kjørte en tur idag ETS: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må man Kjøpe spillet eller kan man laste ned spillet? Altså Spore?! er det Gratis viss man kan laste ned? Bad Company Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Insurgency (mod til HL2 engine): Endret 7. september 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare meg eller ligner BF: Heroes litt for mye på TF2? Litt Insurgency fra meg også: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå