Scortech Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Det er artig og ligge inn andre "carskin" er ganske lei av de kjedelige som er i spillet fra før. Så her er et til. Denne er veldig bra laget til. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 meg i en wicked-ass fight mellom den russiske marinen og det amerikanske luftforsvaret.. jeg holder meg lavt for og unngå missiler og styrtende fly. vi tapte forresten.. Lenke til kommentar
=Wolf= Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Her er enda ett NFSU2 bilde, blir liksom ikke lei av å kjøre gris Har snart runna det for tredje gang nå ikke så spesiellt bildet, men har Uniqe widebody, panser, vinyl, Vinge, og felger. Det er en MX5 by the way Edit: glemte en par ting Endret 8. mai 2005 av =Wolf= Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Flatout - Hvorfor kjøre når mann kan fly Endret 9. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Har spilt NFSU2 ca 10 timer :!: hva syns dere om bilen min da?? Lenke til kommentar
=Wolf= Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Har spilt NFSU2 ca 10 timer :!: hva syns dere om bilen min da?? hehe, fin den. men du kommer til å hate den i høy fart, da slipper den bak fin lakk jobb da ps: hva slags oppløsning kjører du i, å hva slags hardware har du? Bildet var ganske kornete sender med et bildet jeg oxo Endret 9. mai 2005 av =Wolf= Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Litt crossing med rx-7en i nfsu2 artig og fare å steile vettu Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Har spilt NFSU2 ca 10 timer :!: hva syns dere om bilen min da?? hehe, fin den. men du kommer til å hate den i høy fart, da slipper den bak fin lakk jobb da ps: hva slags oppløsning kjører du i, å hva slags hardware har du? Bildet var ganske kornete sender med et bildet jeg oxo var det at jeg hadde forstørra i MSPAINT.. hehe, her er et ordentlig screenshot plus at bilen har blitt litt endret Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Dårlig grafikk herregud "! Slenger inn et til bilde jeg Lenke til kommentar
=Wolf= Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 gøy å kjøre wheelie med bil ja Lenke til kommentar
=Wolf= Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 er mulig å leke seg ganske mye om du bare gidder Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) jeg kan ikke gjøre wheelie Endret 9. mai 2005 av kiios Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg kan ikke gjøre wheelie haha førdårlig Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) jeg kan ikke gjøre wheelie Skaff deg sånn haudralic-dempere, så gjør at du kan "hoppe" med bilen, så klarer du det sikkert. Kjør bortover og "hopp" med framdemperene. Eller er det en annen måte? EDIT: Uuups, glemte bilde av spill Fra Larry Endret 9. mai 2005 av PCXray Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) jeg kan ikke gjøre wheelie Skaff deg sånn haudralic-dempere, så gjør at du kan "hoppe" med bilen, så klarer du det sikkert. Kjør bortover og "hopp" med framdemperene. Eller er det en annen måte? jeg har det alerede.. 2 stk EDIT: Hvordan hoppe?? Endret 9. mai 2005 av kiios Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) EDIT: Hvordan hoppe?? Trykker G eller H eller en knapp rundt der, også piltastene. EDIT: La til bilde. Min Civic Endret 9. mai 2005 av PCXray Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 hehe se hva jeg klarte a Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 hehe se hva jeg klarte a haha fettlætt det der siden dette er en Screenshot så legger jeg et til "til" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå