Sveern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så igjennom noen bilder og fant et hyggelig FM resultat Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) PGR4 (for mannen i gata) // Takk for rettelsen, -sparks-! Endret 20. juni 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Evilleader: er greit om du poster navn på hva bildene dine kommer fra. Ser at disse kommer fra PGR4. Litt target practice på skytebanen Sahrani life reloaded i Armed Assault.(www.arma-rpg.com) Endret 19. juni 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen bilder fra en flytur fra Flesland til Sola i FSX: Nettop tatt av fra Flesland, og stiger, på vei sør mot Sola: Oppe og cruiser: Nærmer meg Stavanger, litt lav approach: På vei innover mot Stvanger og Sola: På vei inn mot runway 18: Parkert på Sola i regnet: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen bilder fra en flytur fra Flesland til Sola i FSX: holy crap, så NYDELIG! Kjører du vanlig FSX? eller er det noe spessiel pakke du har siden du har sola og stavanger ? Eller følger den med på det vanlige fsx om jeg bare kjøper den ? har en eldgammal joystick stående som jeg fikk lyst å ta i bruk når jeg så disse bildene. og støtter fsx crossfire? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen bilder fra en flytur fra Flesland til Sola i FSX: holy crap, så NYDELIG! Kjører du vanlig FSX? eller er det noe spessiel pakke du har siden du har sola og stavanger ? Eller følger den med på det vanlige fsx om jeg bare kjøper den ? har en eldgammal joystick stående som jeg fikk lyst å ta i bruk når jeg så disse bildene. og støtter fsx crossfire? Kjører _nesten_ vanlig FSX. Alle flyplasser i verden finnes i FSX fra før av, eller iallefall de fleste, tror du skal lete lenge etter en flyplass dei ikkje har fått med seg som er i trafikk. Men som du ser, er byene litt detaljerte med lys og bygninger, det skyldes en payware addon, Ultimate Terrain X Europe(finnes også en USA versjon), som du kan finne enten som download, eller i boks, men den er dyrere. Det er en veldig god addon, som gir en masse mer detaljert verden i Europa. Da med lys, bygninger, terreng, veier og vann. Her kan du skaffe som download(samme plass eg skaffa den): Link Anbefaler deg å skaffe FSX viss du har litt interesse for fly, eller har lyst å sette deg inn i litt mer avansert spill/simulator, og ikkje er kun ute etter å krasje og skyte ned andre fly, for da vil du bli dypt skuffet over FSX. Tror faktisk FSX støtter både crossfire og SLI nå som Service Pack 1 og 2 har kommet til FSX, men er ikkje sikker, du får google det, og husk, FSX er et spill som krever veldig mye av maskinen din, så ikkje forvent å kjøre det på fullt. Er det mer du lurer på, bare spør i vei på PM eller lignende. Nok et bilde fra FSX der eg flyr helt sør i Norge på vei mot Danmark: Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) fsx (uten tillegspakker) på standard ultra high - som nevnt er det bestandig noe å stille på som kneler selv mitt 280gtx til slutt. edit Bildene mister mye dybde for jeg på bruke paint, photoshop forsvant i formateringen sist. Endret 21. juni 2008 av simalarion Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Et par screenshots fra Forgotten Hope 2 (BF2). Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Fsx Endret 22. juni 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 En haug med FSX-bilder fra en tur eg hadde fra Bergen til Førde i et fly av typen Maule Orion, addons i bruk er Ultimate Terrain X Europe og Flight Enviroment X: Parkert i regnet i bergen: Klatrer rett etter takeoff: Bilde tatt over flyet: Setter kursen mot sognefjorden: Nærmer meg sognefjorden: Over sognefjorden og synker for litt lavflyging: Lavflyging: Setter kursen mot førde og stiger: Førde rett fram: Går inn for landing på Bringeland Førde: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 MrLG; er det ditt map? Crysis Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 teletubbiekid, mod? Call of Duty 4 med flyvende lys. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 MrLG; er det ditt map? Er nok det ja Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Morgendis i Armed Assault. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 teletubbiekid, mod?Crysis med Natural Mod V2.0 og Reality Enhancement Beta 1.001. Call of Duty 4 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Screenshot fra singeplayer Cod4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå