-sparks- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Armed Assault. Fredderns 1.2 norske jegere og HK416 med aimpoint. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er du aktiv i noe clan -sparks-? Her er et screenshoot fra et mission med Clanen i går. Dårlig bilde, men men. http://gol-clan.net/ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei, jeg spiller mest i public nighter til CIA, 6thsence, Zeus osv, er ikke i en klan. Bruk Truemods forresten, da blir synsvidden til NVG større og mindre desorienterende Endret 21. april 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Kul effekt når man blir flashet i vegas 2. Hitman blood money Endret 21. april 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, jeg spiller mest i public nighter til CIA, 6thsence, Zeus osv, er ikke i en klan. Bruk Truemods forresten, da blir synsvidden til NVG større og mindre desorienterende Vel, vi er en Coop clan som baserer oss på "realisme" med squads, aircorps mm. Bruker vår egne GOL-mod. Alltid på utkikk etter rekrutter. Eget rekrutteringsprogram man må gjennom for å bli med. Anbefaler deg å prøve om du liker Coop. Her fra et mission vi hadde i kveld. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Har endelig fått tak i carpacken på TDU. Så jeg klinte til og kjøpte en Lambo til, og her er et bilde fra første lufteturen. Endret 22. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hitman blood money ha det oppdraget er jeg i på hitman nå også Kjøpte meg TF2 og Garry's Mod på søndag for 124 kr wait for it, wait for it!! Endret 22. april 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Crysis er verdens peneste spill, men visst faen kan det til og med se enda bedre ut Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 dolphin dash hihi. MrLG, hvordan får du crysis så fint?? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) dolphin dash hihi. MrLG, hvordan får du crysis så fint?? Last ned dette brettet. Han som har laget det har tydligvis maxet innstillingene, og det merker man også, for det er omtrent uspillbart, FPSen er drit lav, men fint å se på er det jo Endret 23. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 LotRO Fine trollet. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 CIV4. Har brukt enormt mange timer på civ2,3 og 4. Fint spill om man kjeder seg og har god tid. Bildene viser viking-riket mitt på vei til den moderne alderen, først zoomet ut, så zoomet inn på hovedstaden og så zoomet helt ut med et filter på som viser den kulturelle inflytelsen til forskjellige civs. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) CoD 4 - Modern Warfare Blir ikke lei av SP delen jeg. Endret 25. april 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tok meg en runde Splinter Cell i går Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tok meg en tur i mitt nyinnkjøpte Piper Dakota til Flight Simulator X. Flott flytur fra Førde(ENBL) til Florø(ENFL). Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har endelig fått tak i carpacken på TDU. Så jeg klinte til og kjøpte en Lambo til, og her er et bilde fra første lufteturen. Hei Hvor fikk du tak i carpacken? Lamboen så rå ut ! Her er noen bilder fra TDU i dag : Enjoy !!! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Enda flere bilder fra TDU Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 et lite spill jeg hadde på bordet i sted på venstre er det noen Franske soldater med musketer, bak et gjerde, på høyre er det Brisitke soldater med Rilfer og en 4pdr kannon Kampen åpnes med et skudd fra kanonen skuddet går langt over hodene på franskmenna og de svarer med en volley, men muskettene er ikke nøyaktig nok til å gjøre noe skade Kanonen fyrer av et skudd til denne gangen treffer skuddet og tar ut en av Franskmenne Nå åper begge sider ild De mer nøyaktige riflene gjør jobben sin og enda en franskmann faller, men de svarer med et skudd og denne gangen treffer skudet og en Britte må bite i gresset Franskmennene samler seg for å få mer ildkraft Artilleristene ser sin sjangse og fyrer av et skudd De sammlede franskmenna er en perfekt blink og kanomkula drar ned 2 på en gang og da blir det for mye og Den siste Franske soldaten løper for livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå