Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere vennligst legge ved bildene i stedet for å poste dem slik? Når det blir så gigantiske bilder er det mange av oss som får problemer med å åpne siden. Bare gå til "Svar Nå" -> "Bla gjennom" (under Vedlegg) -> finn bildet ditt -> Last Opp -> Administrer vedlegg -> Velg bildet ditt. Verre er det ikke. Da blir bildene skalert ned til en passende størrelse så det går mye raskere å åpne siden, og man kan klikke på bildet for å få det i full størrelse om man er interessert. Takk. ;)

 

Lekte litt med Lord of the Rings Online og presterte å få en gjeng hjorter til å gå amok og drepe en vakt. (seriøst, han vakten ble slått ut). :p

 

 

 

Edit: Det var opprinnelig fem hjorter, men to av dem er drept og derfor borte på bildet. Grunnen til hvorfor noe sånt kunne skjer er fordi jeg er minstrel og bruker en og annen sang som skader stort sett alt i nærheten. Dette gjelder også hjortene, så da ble de selvsagt forbannet. Jeg tenkte fem hjorter og en banditt (den jeg egentlig prøvde å drepe) ble for mye for en enkel minstrel, spesielt siden hele gjengen er omtrent samme level som meg. (ca level 40). Vaktene på sin side er bare level 50 (maks level), så da har vi jo et problem. Nå skal det sies at når den ene vakten ble slått ut satt han på kne en stund i den standard dødsanimasjonen før han respawnet igjen noen meter til siden. Dette betyr også at det i teorien skal være mulig å lokke til seg en drøss fiender, la dem banke vaktene og så dra dem med seg inn i byen... :devil:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...