-sparks- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, ja jeg postet de samme bildene ett annet sted og fikk kjeft for det der og :!: Mer Armed Assault, MIG-15 og F/A-18E/F Super Hornet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Kan dere vennligst legge ved bildene i stedet for å poste dem slik? Når det blir så gigantiske bilder er det mange av oss som får problemer med å åpne siden. Bare gå til "Svar Nå" -> "Bla gjennom" (under Vedlegg) -> finn bildet ditt -> Last Opp -> Administrer vedlegg -> Velg bildet ditt. Verre er det ikke. Da blir bildene skalert ned til en passende størrelse så det går mye raskere å åpne siden, og man kan klikke på bildet for å få det i full størrelse om man er interessert. Takk. Lekte litt med Lord of the Rings Online og presterte å få en gjeng hjorter til å gå amok og drepe en vakt. (seriøst, han vakten ble slått ut). Edit: Det var opprinnelig fem hjorter, men to av dem er drept og derfor borte på bildet. Grunnen til hvorfor noe sånt kunne skjer er fordi jeg er minstrel og bruker en og annen sang som skader stort sett alt i nærheten. Dette gjelder også hjortene, så da ble de selvsagt forbannet. Jeg tenkte fem hjorter og en banditt (den jeg egentlig prøvde å drepe) ble for mye for en enkel minstrel, spesielt siden hele gjengen er omtrent samme level som meg. (ca level 40). Vaktene på sin side er bare level 50 (maks level), så da har vi jo et problem. Nå skal det sies at når den ene vakten ble slått ut satt han på kne en stund i den standard dødsanimasjonen før han respawnet igjen noen meter til siden. Dette betyr også at det i teorien skal være mulig å lokke til seg en drøss fiender, la dem banke vaktene og så dra dem med seg inn i byen... Endret 4. april 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er ikke alle som har plass nok til dette, og må derfor laste opp bildene andre steder. Bytt skin til "Hardware.no Dynamisk Ny" så fikser dette alt (se bildet under) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Intern: Hvilken server spiller du på for tiden? har gått en liten stund siden jeg spilte nå, og live to cruise serveren er borte vekk. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Et par fra fra GTR2 Porsche og Ford GT:) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Crysis. Ja, det er en fucka hai, og de er FARLIGE! Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Oblivion. Blir aldri lei av dette spillet. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Frontlines - Fuel of War Litt backup skader ikke.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Rf Lexus Spillet er basert på rFactor men denne stand alone er gratis og kan lastes ned her Endret 6. april 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Scortech, hvilket spill er det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 TCi: Du burde prøve Enhanced Water mod'en istedet, vannet ser MYE bedre ut da, med gjennskinn. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Intern: Hvilken server spiller du på for tiden? har gått en liten stund siden jeg spilte nå, og live to cruise serveren er borte vekk. Spiller fortsatt på LTC. Mest på LTC2, men ikke så veldig ofte. Endret 6. april 2008 av Intern Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Driver å flyr litt FS2004 for tiden. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Koslige S.T.A.L.K.E.R: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 En koslig båttur i Crysis: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Litt wow eller snakker vi WH på siste bilde ? Endret 7. april 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå