Jankee Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Tråden vil bli stengt om folk ikkje slutter med det mellomsnakket og hvor bra det spillet er eller dårlig, utan å poste screenshots med. No har hagesaksa vore ute igjen og sletta ein del OT-poster. Det kan hende at neste gong blir det andre ting som blir klippa i. Forumtilgangen???? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Bre meg eller ser sam GAL ut ? Hehe... har du noen gang sett når han akkurat har spillhoppet? Da er han 10 ganger værre, minst! :!: Mye rart Ubi Soft har lagt til i SC3, ja... Screen: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Morrowind, Vivec. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 The Chronicles of Riddick - Max settings og 4AA/4AF med X800XT PE noen som vet om de bruker samme gfx motor som doom3? igner en prikk synes jeg når man spiller det... bare at The Chronicles of Riddick bruker shaders litt bedre da.. synes jeg.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 noen som vet om de bruker samme gfx motor som doom3? igner en prikk synes jeg når man spiller det... bare at The Chronicles of Riddick bruker shaders litt bedre da.. synes jeg.. Ja, de bruker samme. Trodde først det var et slags D3 mod. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Et nydelig screen fra guildwars, det kommende MMO-spillet. Er tatt av produsentet, men er helt nydelig.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Et nydelig screen fra guildwars, det kommende MMO-spillet.Er tatt av produsentet, men er helt nydelig.. nice Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Er folk her fullstendig idiot?? Slutt og skrive innlegg uten og ligge ved et screenshot fra et spill du spiller. Moderatorer har sagt flere ganger at denne "topicposten" vil bli stengt hvis flere skrive innlegg uten screenshot. Heldigvis så er moderatorene tålmodig og greie:innocent: Ddd pool Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Er folk her fullstendig idiot?? Slutt og skrive innlegg uten og ligge ved et screenshot fra et spill du spiller. Moderatorer har sagt flere ganger at denne "topicposten" vil bli stengt hvis flere skrive innlegg uten screenshot. Heldigvis så er moderatorene tålmodig og greie:innocent: Ddd pool tipper det er mange som poster her får å få et innlegg til. Må benytte sjangsne til å poste enda et guildwars screen! Og, jeg må jo: innlegg 1000 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Fra det kommende spillet 2 Days To Vegas Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Fra det kommende Dungeon Siege II. BTW: Dere folk som skriver masse drit uten å legge inn bilder, kan dere drite i det?! Har dere ikke sett alle advarslene denne tråden har fått? PRØVER dere virkelig å få den stengt? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Nok et fra DSII. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) DSII blir bare så SYKT fett! BTW: Sjekk alle de 74 andre bildene fra DSII her! EDIT: Og sniktitten kan dere lese her. Endret 27. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
eranro Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 *pirke,pirke*... Ahem, bare minner på at trådstarter skrev dette: "Alle har vel et kult screenshot på lager fra et pc spill? (må være tatt selv)" Så det må være tatt selv.. --- Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Delta Force Xtreme Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 må jo stappe inn en jeg også Dette er bilde fra guildwars, før alt ble sprengt, de som har spilt det ser at dette er templet de brukte for å bombe alt. Få folk som har vært her Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Et nytt bilde av det lovede spillet 2 Days To Vegas Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) behold, the exlusive screenshots from Armageddon dette er jeg ganske stolt over.. etter litt koder i HL2 var det ikke noe problem å dra gjennom veggen og si hei til G-Man himself.. Endret 28. april 2005 av Armageddon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 her er et til.. nei..ikke ifra Doom 3, men HL2.. besøkte denne kompisen etter å ha brukt no-wall cheaten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå