Scotty Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Dette har blitt en kjedelig tråd med COD4 scoreboards og bilder fra natur i crysis, er det bare JEG som begynner å bli lei av COD 4 og Crysisbilder? Dette har blitt en kjedelig tråd med COD4 scoreboards og bilder fra natur i crysis, er det bare JEG som begynner å bli lei av COD 4 og Crysisbilder? Begynner å bli veldig ensformig det her ja. Håper på noen nye artige spill også, vi vet veldig godt åssen crysis og cod4 ser ut nå Men det er vanskelig å lese tittelen på tråden? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Dette har blitt en kjedelig tråd med COD4 scoreboards og bilder fra natur i crysis, er det bare JEG som begynner å bli lei av COD 4 og Crysisbilder? Dette har blitt en kjedelig tråd med COD4 scoreboards og bilder fra natur i crysis, er det bare JEG som begynner å bli lei av COD 4 og Crysisbilder? Begynner å bli veldig ensformig det her ja. Håper på noen nye artige spill også, vi vet veldig godt åssen crysis og cod4 ser ut nå Men det er vanskelig å lese tittelen på tråden? Ups, glemte det. Sitter på jobb så får ikke postet min bilder, men kan jo poste et par her Artig lite spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 her braser det 20 knights inni noen stakkars banditter Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 3x_united.bmp Dr_mmelaget_i_CL.bmp Football Manager 08 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ikke bruk .bmp Magg_Jernet TF2: Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Empire Earth 2. Steinalder-folka hadde null sjangs mot nåtids-hæren min! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 It's raining.. bombs? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Gullrekka : MYE!: Endret 8. februar 2008 av GF - Krypto Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Nox er kos. Og det er Soldier of Fortune II også. Nei, det ser ikke ut som Crysis, men fryktelig moro er det likevel. Hvor mange andre spill lar deg gjøre dette? Crysis-grafikk med skademodell fra SoF2 (ikke 3...) hadde vært en vinner. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) drepe allies med rogue er kjekt Endret 8. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Så flink du er, de er jo bare 30 levels under deg. UI-et mitt da det var nytt: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Bilde fra assasins creed.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Noen bilder fra World in Conflict.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Nydelig kveld til å gjøre laster rundt ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 mine 50 staute vikinger som må slåss mot 165 slemme britter Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Noen som har sett slik grafikk i Crysis? Ganske utrolig hva man kan gjøre med å fikle litt med lys instillinger i editorn. Edit: oops, leste ikke første posten om at man må ha tatt bildet selv. Anyways, veldig fint bilde. - punk. Endret 9. februar 2008 av punk20 Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Wtb bedre pc får bare spille crysis på low =/ Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Empire Earth 1 <3 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er ikke noen spillfanatiker, men litt blir det i blant. Kjøpte dette spillet idag, og er litt overrasket over hvor bra det ser ut grafikkmessig, selv om jeg ikke har noen spesielt heftig pc sånn sett med en gaming-nerds øyne. Endret 9. februar 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Me has new record Ja, jeg kjører en XR GT Turbo i 502 km/t på dragbanen Og vet veggen er jævlig nærme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå