Kontorstol Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Blei nettopp ferdig med Hitman Blood Money på expert, det var litt vanskelig Spesielt helt på slutten :O Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan fikk du det til og skje? Husker kun at jeg bare lå i kista, det var trist musikk og de rundt meg grein elns. Hvordan kom du opp av kista!? Du er ikke død, men Diana har gitt deg det stoffet som du bruker på et av oppdragene, og så når hun kysser deg får du i deg motgiften..så er det bare å trykke mange ganger på W helt til han våkner opp, og så drepe alle i begravelsen Mario Forever Endret 23. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan fikk du det til og skje? Husker kun at jeg bare lå i kista, det var trist musikk og de rundt meg grein elns. Hvordan kom du opp av kista!? Under creditsen på slutten må du trykke på enter eller space for å starte hjertet hans. Om du ikke har gjort det har du gått glipp av hele den gode slutten. Ka for et spill er det der? Såg ganske fett ut ved første augekast! Crysis: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan fikk du det til og skje? Husker kun at jeg bare lå i kista, det var trist musikk og de rundt meg grein elns. Hvordan kom du opp av kista!? Under creditsen på slutten må du trykke på enter eller space for å starte hjertet hans. Om du ikke har gjort det har du gått glipp av hele den gode slutten. Ka for et spill er det der? Såg ganske fett ut ved første augekast! Crysis: Armed Assault heter det spillet. Og ja, det er egentlig veldig fett Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Denne antenna sliter litt med overspenning Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Crysis Alt på High med 1280x1024 oppløsning. Call of duty 4 Alt på høyeste med 1280x1024 oppløsning. Oblivion Alt på høyeste med 1280x1024 og 8x anti aliasing og bloom The Witcher Alt på høyeste med 1600x1200 oppløsning. Bildekvaliteten ble litt dårlig, skyldes sikkert fraps. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 En ikke så pen hatt . Fra Lotro , den gangen heg spilte det ( gikk lei etter en stund siden det var en blek WoW klone. Lenke til kommentar
bergan Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Screenshot fra Half Life 2: Episode 2. Omtrent halvveis inn i spillet. 1920 x 1200. Alt på høyeste innstillinger. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 En ikke så pen hatt . Fra Lotro , den gangen heg spilte det ( gikk lei etter en stund siden det var en blek WoW klone. og WoW er en everquest klone.. Vi har hørt dette så mange ganger at man kan ikke argumentere med det. Alle MMORPG er bygd opp på det samme.. Jeg for min del synes lotro er mye bedre enn WoW, men det er sikkert en smaksak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 knuste en easy comp :!: synd jeg ikke fikk med alle nukene jeg hadde sendt føre bare for å tynne ut rekkene hans Lenke til kommentar
Patrick1612 Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 rFactor. Et av de bedre bilspilla Gjett hvordan landinga ble? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) 20th maine forsvarer Little Round Top Endret 25. desember 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Du spiller en del merkelige spill Gunfreak. Hvorfor ser Freecell sånn ut? Hvorfor er det masse teite, unødvendige og irriterende animasjoner? Greit nok at du kan slå av dem, men likevel så er det en slik stygg lyseeffekt på alle kortene, som bare distraherer. Jeg synes versjon som fantes i XP var mye bedre. Ja, det er godt å kunne flytte kortene sånn som på vanlig kabal, men jeg synes nå det tar vekk litt av sjarmen ved freecell. Jeg er utrolig glad i freecell. Dette er vel på en måned. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Du spiller en del merkelige spill Gunfreak. Ofp er jo ikke noe merklig da Endret 25. desember 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Norske tropper i Arma Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Norske tropper i Arma hvordan spill er det? BF 1942 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Installerte Garry's Mod 2007 beta i kveld, og fikk en spontan idé som jeg bare måtte gjennomføre, og her har dere resultatet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :Edit: Skjulte bildene slik at de ikke skulle ta så mye plass. Endret 26. desember 2007 av Svinat Lenke til kommentar
mESA Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Haha! Likte tegneserien svinat Er det ikke slik at GMod er gratis? Får ikke lastet ned den "gamle"-gratisversjonen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 hvordan spill er det? Hva spør du om? Det ser ut til å være et skytespill. Spurte du om hva det het (), så skrev han det. COD4 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Den act'en i COD 4 er hærlig!! Eget bile fra Trackmania United Supra skinn på høgaste fjellet! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) En i COd 4 som ikke klarte å falle ned etter han døde *Folka mine er ikke sorte lenger, har fikset nå * Endret 26. desember 2007 av Symphony^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå