NikkoDee Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Kane and Lynch levde dessverre ikke opp til alle mine forventninger. Men spille i de hele var gøy og ganske tøft Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg må virkelig lære meg å kjøre Endret 2. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som veit om et program som tar f.eks printscreen fra spillet sånn tja... hvert 10ende sekund? Er stress å måtte trykke på den knappen hele tida Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Mer pro street... trykk på bildet for å få det større, Skyline som klarer 403km/t RX7 drifte bilen <3 Verdens peneste M3? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Dette må visst være en av de beste stedene å sitte på dassen. Lenke til kommentar
snurregrekk Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Noen som veit om et program som tar f.eks printscreen fra spillet sånn tja... hvert 10ende sekund? Er stress å måtte trykke på den knappen hele tida i console, skriv con_restricted=0 for å få tillgang til alle kommandoer. så kan du bruke capture_frames=1 for å ta flere bilder i sekundet. skriv capture_frames=0 fro å skru av funksjonen, blir jo en del bilder etterhvert de blir forøvrig liggende i Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\CaptureOutput Dette må visst være en av de beste stedene å sitte på dassen. hvilket spill er det? Noen flere UQ screenshots fra en Crysis Mod som heter Crashed. Klikk for større oppløsning (1920x1200) Endret 3. desember 2007 av snurregrekk Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) hvilket spill er det? TimeShift (: EDIT: Fine bilder du har der snurregrekk Endret 3. desember 2007 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Iceman22, jeg har en Dodge Charger R/T og en Chevellle SS som også klarer 403km/t, det er sikkert maks hastighet på Pro Street. Drifte bilen min Nissan Silvia. Endret 3. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Pro Street. Beste nfs på en god stund jaja, noget stort beklager=P Hvordan legger man de som minitayr? Endret 3. desember 2007 av termi.- Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 :!: Artig bilde jeg tok mens jeg spillte wow Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Mer snacks fra crysis crashed. Alt er på very high med 1920x1200 oppløsning og ingen AA, fps er på venstre hjørne oppe. Hadde det vært 60fps konstant så hadde jeg vært verdens lykkeligste mann Trykk på bildet for å forstørre. Haien likte ikke å bli tatt bilde av Endret 3. desember 2007 av Iceman22 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Noen bilder jeg knipset i Perfect World (open beta, så ikke forvent en ferdig utgave). Bildene er tatt i 1024x768 i window mode, og kvaliteten er satt til max på det meste, flyter som regel bra på mitt gamle system. Spillet vil være gratis å spille også når betaen er ferdig, og kontoene vil ikke bli slettet, sier de. Spillet har egen cash shop hvor du kan veksle ekte penger inn i spesielle ting (både ting du kan skaffe gratis i spillet, og ting som kun kan kjøpes i cash shopen). Jeg ser folk har funnet en middelløsning i det at mange selger valutaen en må bruke i cash shop, for spillpenger, slik at også de som ikke har kredittkort kan få muligheten til å skaffe ting derfra. Har forøvrig ikke bestemt meg hvorvidt jeg liker spillet eller ikke ennå. Det virker lovende så langt, og mye, mye bedre enn f.eks. Silkroad Online, som bare er en dårlig maskert level grind. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 AAA på stepmania nå nettop Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kan alle legge ut mindre bilder (størrelse) neste gang? Enemy territory - Quake Wars. Fant ingen andre nye bilder å legge ut, va fra en computer match. Endret 7. desember 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen bilder til av Pro Street. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Her er noen screenshots fra EaW: Forces of Corruption med zErOx FOC Addon mod og S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl med faiakes 2.4 mod. EDIT: Jeg ser jeg har lagt ved to like bilder. Men jeg vet ikke hvordan jeg fjerner det ene. (Jeg ordnet det ) Endret 8. desember 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Unreal Tournament 3! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Timeshift. Endret 8. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 EVE Online etter Trinity-oppdateringen. Caldari transport på vei mot skipet mitt. Samme transport, men under angrep fra mine droner. Restene av eskorten kan sees som vrak, (merket med oppned-trekanter med en liten strek over), i bakgrunnen. Gallente "Myrmidon"-class battlecruiser. Siste instans i et Level 3 Guerista Extravaganza-oppdrag. Alt som er igjen av 1 battlecruiser, 7 cruisere, 3 frigates og 1 drone. Bare dette oppdraget gav meg ca 2.8 millioner ISK i bounties. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå