Bjonski Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For meg så hørtes Crysis mye bedre ut på papiret. Ingen bilder i denne posten har hittil overbevist meg om at grafikken er så über som alle sku ha det til. Forza Motorsport 2 Litt ødelagt ^^ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Da mangler du å se det i bevegelse , det er nemlig det. Fikk nylig 98% i pc gamer så det her blir nok veldig bra. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For meg så hørtes Crysis mye bedre ut på papiret. Ingen bilder i denne posten har hittil overbevist meg om at grafikken er så über som alle sku ha det til.Crysis Demo'en LFS: Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For meg så hørtes Crysis mye bedre ut på papiret. Ingen bilder i denne posten har hittil overbevist meg om at grafikken er så über som alle sku ha det til. Forza Motorsport 2 Litt ødelagt ^^ hva med dette: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For meg så hørtes Crysis mye bedre ut på papiret. Ingen bilder i denne posten har hittil overbevist meg om at grafikken er så über som alle sku ha det til. Hvis ingen av disse bildene her nærmest gir deg graffikk frysninger, og ikke overbeviser deg, må forventningene dine være høyere enn mine, noe som er svært lite mulig Fordi for meg er det ingen tvil; graffikken er abselutt like bra som vi ble lovet, og det ser til og med bedre ut "live" enn på disse bildene Vil nesten si at noen av bildene nærmer seg fotorealisme. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 2 ord til dette screenshot fra COD4 ovenfor. "Arrr matey!” Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Call of duty4, alt på fullt med 1920x1200 oppløsning, selve gameplayer er veldig bra, hadde ikke forhåpninger at det skulle være så bra... Trykk på bildet for å få det større. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 CoD 4. For eit spel. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Timeshift. Ganske underhypet spill spør du meg Endret 9. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Et kult øyeblikksbilde fra Team Fortress 2: Lenke til kommentar
OJ_Sledge Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, Denne hending fikk meg til å le en god stund. Ballen gikk aldri over dødlinja. Hvilket fotballspill er dette fra? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvilket fotballspill er dette fra? Football manager 2008, kanskje? Men ikke post her uten bilde! Haha, skjermkortet mitt er utrolig dårlig! (Mount & Blade) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ah, COD 4 ser så jævlig bra ut, kan ikke vente på å få det selv nesten. Slår ihjel litt tid med BF 2 i sted, fikk tre gullmedaljer på rad, oh yeah skrytepave gitt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Medal of Honor: Airborne SS soldat? Nazisvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå