Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt smålei av disse "se hvor 1337 jeg er"-postene, men kan jo bare ignorere de..

 

Litt av morroa med denne tråden er vel å vise spill folk ikke har sett før, så de kanskje blir interessert i å finne ut mer om spillet.

 

Vedlegg: Live For Speed

Veldig spillbar demo av S2-versjonen kan lastes ned. GT4-killer på fysikk (jeg tror jeg trekker det tilbake før jeg blir grilla av PS-fans :D

post-189-1113681803_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hehe har slått deg    mustangen min gjør litt over 400

 

bildet kommer når jeg får tilbake cd en min fra en kammerat (i morgen) :thumbup:

No gleder eg meg kjekt til et screenshot for eg klarte bare 370 med mustangen min max turtall sjettegiret og da var alle girene justert så høyt de kunne og fullt trimmet så eg e spent på den ;)

bare for å si ifra har oppdatert posten min bare bla en side tilbake å se.....

_______________________________________-

 

mitt bilde er i fra "The lord og the rings: war of the ring".. greit nok strategi spill. er ikke av den kompliserte typen men. blir litt simpelt for en stratgi freak. hehe..

Lenke til kommentar
Litt smålei av disse "se hvor 1337 jeg er"-postene, men kan jo bare ignorere de..

 

Litt av morroa med denne tråden er vel å vise spill folk ikke har sett før, så de kanskje blir interessert i å finne ut mer om spillet.

 

Vedlegg: Live For Speed

Veldig spillbar demo av S2-versjonen kan lastes ned. GT4-killer på fysikk (jeg tror jeg trekker det tilbake før jeg blir grilla av PS-fans :D

...

post-189-1113686075_thumb.jpg

Lenke til kommentar
bare for å si ifra  har oppdatert posten min bare bla en side tilbake å se...

Ja eg så d... Prøver fortsatt å få TTen opp i så mye men sliter litt fortsatt.. har du noe custom på den eller har du bare kjøpt deler i butikken????

Forresten så trenger eg bare å bla litt opp får å se posten din.. har 100 innlegg pr side ;)

du må ta vekk ALT av styling ting og ta alt til stock... bare blodtrimme motoren og kjøre den på rulla

 

du må ha max tubotrykk på 7000, 8000 og 9000rpm. alle girene på topp oxo må du beregne akuratt der du skal begynne med lystgass for å bli ferdig akuratt på enden av sletten. da kommer du nok opp i 400. må vel prøve deg litt fram på rulla for å få fram max. tok meg 4timer å klare den speeden der (nfs:u 2 freak) hehe :p

 

BTW grunnen til at alt skal være stock er tro det eller ei vekt. orginal dørene veier mindre en de styla tinga. samme med panser og skjermer. (anlegg i bagasjen veier jo en GOD del. sikkert opp i mot 200 kg)

 

EDIT: kan hende jeg har noe som jeg har vunnet og ikke finnes i butikk på den husker ikke..

_______________________________

 

bilde: lego isalnd 2 ..... hehe.... morro det. bare synd det tar oppimot 2minutt å loade etter man har gått 10m. tar 3 ganger lengre til en på hl2, samtidig som det er loading oftere en det il og med... hehe (i know. jeg r litt barnslig) :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
kansje litt noob spørsmål :blush: . hvordan tar jeg skjermbilder :hmm: ?

mange måter å gjøre det på men en måte er å trykke på print scrn (oppe til høyre ved siden av F12) også lime inn i paint elle et tegne program. kan også laste ned eller kjøpe spesielle programmer som gjør akuratt det samme men der slipper du å lime inn. der lagrer de av seg selv..... lykke til

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Litt smålei av disse "se hvor 1337 jeg er"-postene, men kan jo bare ignorere de..

 

Litt av morroa med denne tråden er vel å vise spill folk ikke har sett før, så de kanskje blir interessert i å finne ut mer om spillet.

 

Vedlegg: Live For Speed

Veldig spillbar demo av S2-versjonen kan lastes ned. GT4-killer på fysikk (jeg tror jeg trekker det tilbake før jeg blir grilla av PS-fans  :D

...

:wow: fett spill, med tanke på at filen bare er 29 MB (!) stor. Tom. rattet snur føreren helt realistisk mange ganger rundt..

Lenke til kommentar
Litt smålei av disse "se hvor 1337 jeg er"-postene, men kan jo bare ignorere de..

 

Litt av morroa med denne tråden er vel å vise spill folk ikke har sett før, så de kanskje blir interessert i å finne ut mer om spillet.

 

Vedlegg: Live For Speed

Veldig spillbar demo av S2-versjonen kan lastes ned. GT4-killer på fysikk (jeg tror jeg trekker det tilbake før jeg blir grilla av PS-fans  :D

...

:wow: fett spill, med tanke på at filen bare er 29 MB (!) stor. Tom. rattet snur føreren helt realistisk mange ganger rundt..

28,2mb hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...