Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Siemensboy: Med litt flere poster med bilde i fortsetter kanskje denne tråden å leve litt lenger, selv etter utallige advarsler om stenging.

 

Her er et bilde fra klassikeren Transport Tycoon Deluxe (m/openTTD), er kanskje ikke ei grafisk perle etter dagens standard, men gameplay er fortsatt på topp! Beklager dårlig kvalitet/oppløsning for å få innen 256kB:

post-189-1112990736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke sikker på hvordan jeg slenger ut flere bilder sammen, så det blir en par inlegg :blush:

Det går ikke, så du er unskyldt ;)

 

Dette er et screenshot fra "Postal 2 - Share the pain" som er en Multiplayer mod

Bildet ble fucka, men da synes jeg det ble litt kult :D

 

EDIT: Glemte bildet :blush:

post-189-1113052218_thumb.jpg

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Høyeste eg har fått skylinen min opp i NFSU2, 382 km/t... Har ikkje orket å lese gjennom hele tråden for å se om noen har slått meg, men kanskje eg orke det en dag :cool:

Edit: kom ikke noke bilde   :cry:

hehe har slått deg mustangen min gjør litt over 400

 

bildet kommer når jeg får tilbake cd en min fra en kammerat (i morgen) :thumbup:

 

EDIT: lagt inn bilde sorry for det var så sent. mistet nemelig internettet i går. men tok feil var ikke mustang nei var TT (TT den styggeste bilen på jord hehe)

 

EDIT2: denne bilen er blodtrimma jeg har cheatet meg til å komme til enden pg få råd til slt hehe (laget en profil med cheat og en uten). men her er alt tuna skikelig. turbo, girkasse, lystgassen, nedtrykk ALT. så denne bilen har en topp fart på 425km/t på den rulle greia... husker ikke hvormange HK og NM

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...